همکاری جیسون بلوم و جیمز وان در ساخت فیلم M3GAN

19 July 2018 - 16:14

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، جیسون بلومِ تهیه‌کننده و جیمز وانِ کارگردان بار دیگر با یکدیگر همکاری می‌کنند. وان و بلوم فیلم M3GAN را مشترکا تهیه خواهند کرد. آکلا کوپر (Akela Cooper) فیلمنامه‌ی این تریلر ترسناک را می‌نویسد و جرارد جانستون (Gerard Johnstone) آن را کارگردانی می‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلمنامه‌ی این اثر، داستان سازنده‌ی ربات نابغه‌ی یک کمپانی اسباب‌بازی را روایت می‌کند که با استفاده از هوش مصنوعی عروسکی به نام M3GAN می‌سازد تا روابطی عاطفی با خواهرزاده‌اش که به تازگی یتیم شده برقرار کند. اما این عروسک بسیار بیشتر از انتظار مطابق برنامه عمل می‌کند و بیش از حد از دوست جدیدش محافظت می‌کند؛ وضعیتی که به نتایج دهشتناکی می‌انجامد.

وان در مصاحبه‌ای با Outlet گفته: من اوقات بسیار معرکه‌ای از کار کردن با جیسون در فیلم Insidious داشتم، فیلمی که نتایج بسیار خوبی برای هر دوی ما داشت. من هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم که از کجا شروع کردم و سپاس‌گزار و قدردان جیسون هستم. ما از آن زمان به دنبال پروژه‌ای برای همکاری بودیم.

بلوم و وان پیش از این در مجموعه‌فیلم Insidious با یکدیگر همکاری کردند. دو فیلم اول این مجموعه را وان کارگردانی کرد و دو فیلم بعدی را به همراه بلوم تهیه کرد. کمپانی‌های Blumhouse و Atomic Monster این فیلم را تهیه خواهند کرد و فیلمبرداری این اثر در فصل پاییز آغاز خواهد شد.

 این اولین باری نیست که وان درگیر ساخت فیلمی با محوریت عروسک‌های عجیب‌وغریب می‌شود و این‌ گونه آثار همان‌طور که در عکس بالا مشخص است از آثار پرتکرار در کارنامه‌ی هنری او هستند. او متعاقب فیلم Saw «اره» در سال ۲۰۰۴ (که شامل عروسکی عجیب‌وغریب بود) فیلم Dead Silent را ساخت. وان همچنین دو فیلم از مجموعه‌فیلم The Conjuring را کارگردانی کرد که در اولی عروسکی به نام Annabelle حضور دارد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.