سونی تاریخ اکران چند فیلم را اعلام کرد

19 July 2018 - 21:28

سونی پیکچرز تقویم اکران فیلم‌هایش را به روز کرده و برخی از پروژه‌هایش اواخر تابستان و اوایل پاییز امسال اکران می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم ترسناک امسال، Slender Man، از ۲۴ اوت (۲ شهریور) به ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) تغییر یافته، این تاریخ همزمان با اکران فیلم جان چو، Searching، است که ۲۴ اوت اکران محدودی خواهد داشت و از ۳۱ اوت (۹ شهریور) اکران گسترده‌اش صورت می‌گیرد.

فیلم جدید کوانتین تارانتینو، Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) قرار بود ۹ اوت ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۹۸) اکران شود و حالا ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۹۸) برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این فیلم، Zombieland 2 یازدهم اکتبر، درست ۱۰ سال بعد از اولین فیلم، اکران می‌گردد.

پرونده سال ۲۰۱۹ با اکران فیلم Little Women (زنان کوچک) به کارگردانی گرتا گرویگ بسته می‌شود. زنان کوچک‌ روز کریسمس ۲۰۱۹ راهی سینماها خواهد شد.

در نهایت، اقتباس Bloodshot که مدت زیادی است در دست ساخت قرار دارد، ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ اکران می‌گردد. وین دیزل در نقش توبی کبل، سم هوان، ایزا گونزالز، مایکل شین، تالولا رایلی و الکس هرناندز در این فیلم بازی می‌کنند.‌ تولید فیلم Bloodshot ژوئیه امسال آغاز گردید، که اریک هیسرر فیلم‌نامه آن را نوشته و دیو ویسلون کارگردان است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.