بازیگران سریال جدید رایان مورفی اعلام شدند

20 July 2018 - 09:00

شبکه اینترنتی «نتفلیکس» به تازگی اعلام کرده که «زوئی دویچ» (Zoey Deutch)، «لوسی بوینتون» (Lucy Boynton)، «لورا درایفوس» (Laura Dreyfuss) و «رانه جونز» (Rahne Jones) به عنوان بازیگران اصلی و ثابت در سریال جدید «رایان مورفی» (Ryan Murphy) که The Politician «سیاست‌مدار» نام دارد، حضور خواهند داشت. بازیگران نام‌برده قرار است «بن پلت» (Ben Platt) که ستاره‌ی سریال محسوب می‌شود را همراهی کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اطلاعات زیادی از این سریال که توسط مورفی، «براد فالچوک» (Brad Falchuck) و «ایان برنان» (Ian Brennan) خلق شده در دسترس نیست و فقط گفته شده که قرار است یک سریال کمدی با رگه‌هایی اجتماعی باشد. البته طبق گزارشات «ددلاین»، سریال بر روی شخصیت «پایتون» (با بازی بن پلت) متمرکز بوده که فردی پولدار و ساکن شهر «سنتا باربارا» از ایالت «کالیفرنیا» است و همچنین دغدغه‌های سیاسی دارد. هر فصل از سریال سیاست‌مدار بر روی نژادهای مختلف سیاسی که پایتون درگیرشان است، تمرکز خواهد کرد. همچنین این سریال در حال حاضر برای دو فصل تایید شده و انتظار می‌رود اگر با علاقه مخاطبان و بیننده‌های بالا روبه‌رو شود، فصل‌های بیشتری هم به دنبال داشته باشد.

سیاست‌مدار دومین سریال اوریجینال مورفی برای نتفلیکس، در کنار پروژه‌ی پیش‌روی Ratched «رچد» که پیش‌زمینه‌ی One Flew Over the Cuckoo’s Nest «دیوانه از قفس پرید» به شمار می‌رود خواهد بود. این سریال داستان جوانی‌های «پرستار رچد» را روایت می‌کند و «سارا پلسون» (Sarah Paulson) هم به ایفای این نقش خواهد پرداخت.

قرارداد مورفی با کمپانی «فاکس قرن بیست و یکم»، در سال میلادی جاری تمام خواهد شد و خیلی‌ها کنجکاوند تا بدانند کدام کمپانی به سراغ این نویسنده و کارگردان خواهد رفت و از این پس او سریال‌هایش را برای چه شبکه‌ای می‌سازد. با توجه به دو سریالی که او برای نتفلیکس خواهد ساخت، احتمال می‌رود که بعد از فسخ قرارداد مورفی و فاکس، نام او را بیشتر در سریال‌های اوریجینال نتفلیکس ببینیم و این شبکه اینترنتی هم با استفاده از مورفی، سریال‌های خوب بیشتری به کارنامه موفق خود اضافه کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.