اطلاعات منتشر شده از The Curse of La Llorona در کامیک‌-کان

20 July 2018 - 10:00

در مراسم کامیک-کان که به تازگی آغاز شده، کمپانی «New Line Cinema» اطلاعاتی درباره‌ی پروژه‌های پیش‌روی خود، از جمله فیلم The Curse of La Llorona «نفرین لا لرونا» را در اختیار مخاطبان قرار داده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا و توصیفاتی که برای این فیلم داده شده همراه باشید.

«لا لرونا. زن گریان… روحی بسیار ترسناک، که میان بهشت و جهنم گرفتار شده و در سرنوشتی مهر و موم شده به دست خودش گیر افتاده است. اشاره به نام او و خطاب آن، چندین نسل است که در سراسر جهان ترس و وحشت را رواج داده.»

«زمانی که زنده بود، فرزندانش را با خشمی حسادت‌آمیز در رودخانه‌ای غرق کرد و بعد از ناله و زاری، خود را درون همان رودخانه انداخت.»

«حال اشک‌های او جاودانه‌ شده‌اند. این اشک‌ها مرگ‌بارند و کسانی که نغمه‌ی مرگ او را در شب بشنوند، به نابودی محکوم می‌شوند. لا لرونا در تاریکی می‌خزد و کودکان را شکار می‌کند تا جای فرزندان خودش را پر کند. با گذشت قرن‌ها، او برای این کار حریص‌تر و روش‌هایش ترسناک‌تر شده است…»

«در شهر لس آنجلس و دهه ۷۰ میلادی، لا لرونا شب‌ها پرسه می‌زند و به دنبال کودکان راه می‌افتد.»

«در پی نادیده گرفتن هشدارهای عجیب یک مادر که به تهدید جان کودکان در آن منطقه مشکوک شده، یک مددکار اجتماعی و فرزندان کوچکش بلافاصله به درون یک دنیای ماورایی و ترسناک کشیده می‌شوند. تنها امید آن‌ها برای نجات یافتن از خشم مرگ‌بار لا لرونا، یک کشیش ناامید و روش‌هایش برای دور نگه‌ داشتن شیاطین در جایی که ترس و ایمان با هم برخورد می‌کنند، است.»

«مراقب ناله‌ و ضجه‌های سرد و تلخ او باشید… هیچ چیز جلوی او را برای کشیدن‌تان به قلب تاریکی نخواهد گرفت… چون هیچ دوایی برای درد و رنج او وجود ندارد. روح او هرگز بخشیده نخواهد شد… و هیچ راه فراری از نفرین لا لرونا وجود ندارد.»

این فیلم را «مایکل چاوز» (Michael Chaves) کارگردانی می‌کند و «میکی دوتری» (Mikki Daughtry) و «توبیاس ایاکونیس» (Tobias Iaconis) نویسندگی آن را برعهده دارند. از بازیگران این فیلم می‌توان به «لیندا کاردلیانی» (Linda Cardellini)، «پاتریشیا ولاسکوئز» (Patricia Velasquez)، «شان پاتریک توماس» (Sean Patrick Thomas) و «ریموند کروز» (Raymond Cruz) اشاره کرد.

نفرین لا لرونا برای اکران در ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.