اولین پرومو آرت‌ The Umbrella Academy؛ سریال جدید نتفلیکس

20 July 2018 - 11:00

شبکه اینترنتی «نتفلیکس»، اولین پرومو آرت‌ سریال جدیدش یعنی The Umbrella Academy «آکادمی چتر» را که تمام بازیگران سریال در آن حضور دارند، در طی مراسم کامیک‌-کان که به تازگی شروع شده، منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگرانی از جمله «کلم فیور» (Colm Feore)، «کمرون بریتون» (Cameron Britton)، «آدام گودلی» (Adam Godley) «کت والش» (Kate Walsh) و «اشلی مدکوی» (Ashley Madekwe) اعضای ثابت سریال هستند و همچنین در کنار آن‌ها، «مری جی. بلایژ» (Mary J. Blige)، «الن پیج» (Ellen Page)، «تام هوپر» (Tom Hopper)، «امی ریور لامپمن» (Emmy Raver-Lampman)، «دیوید کاستاندا» (David Castañeda)، «رابرت شیهان» (Robert Sheehan) و «ایدن گالاگر» (Aidan Gallagher) هم حضور خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید پرومو آرت منتشر شده از سریال آکادمی چتر را ببینید.

این سریال براساس کمیک و رمان‌های گرافیکی محبوب و تحسین‌شده‌ای با همین نام، به قلم «جرارد وی» (Gerard Way)، به ترسیم «گابریل با» (Gabriel Bá) و منتشر شده توسط کمپانی «Dark Horse Comics» ساخته خواهد شد. سریال آکادمی چتر داستان اعضای یک خانواده‌ی ابرقهرمانِ ناکارآمد را روایت می‌کند. این آکادمی متشکل از «لوتر» (با بازی هوپر)، «دیگو» (با بازی کاستاندا)، «آلیسون» (با بازی ریور لامپمن)، «وانیا» (با بازی پیج)، «کلاوس» (با بازی شیهان) و «شماره پنج» (با بازی گالاگر) است. این شخصیت‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند تا پرونده مرگ مشکوک پدرشان که «رینالد هارگریوز» نام دارد را حل کنند، و در همین حین باید با خصوصیات رفتاری و توانایی‌های منشعب خود هم کنار بیایند.

سریال آکادمی چتر به تهیه‌کنندگی کمپانی «Universal Cable Productions» بوده و «استیو بلکمن» (Steve Blackman) هم که بر روی سریال‌هایی از جمله Fargo «فارگو» و Altered Carbon «کربن تغییر یافته» کار کرده، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر حضور خواهد داشت. همچنین «جرارد وی» و «گابریل با» نیز در کنار بلکمن نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال را برعهده دارند.

این سریال در سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Cominsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.