وضعیت اکران «همه می‌دانند» اصغر فرهادی در ایران به چه صورت است؟

20 July 2018 - 11:30

در حالی تاریخ اکران جدیدترین فیلم اصغر فرهادی در کشورها و فستیوال‌های خارجی به تازگی اعلام شده است که همچنان اظهار نظری رسمی درباره‌ی وضعیت اکران این فیلم در ایران مطرح نشده است.

اصغر فرهادی خرداد ماه و در اولین نمایش فیلمش در جشنواره‌ی «کن» گفته بود:

«همچنان اولویت من ساخت فیلم در ایران است و فیلم‌هایم را نیز تا جایی که بشود سعی می‌کنم در ایران نمایش دهم. درباره این فیلم هم نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد و فیلم دوباره تدوین می‌شود یا خیر. من کار خودم را می‌کنم و اگر امکان نمایش آن فراهم شود بسیار خوشحال می‌شوم. میل قلبی من نمایش فیلم در ایران است.»

این در حالی است که تاکنون از سوی مسوولان سینمایی وزارت ارشاد،اظهار نظر رسمی درباره‌ی وضعیت اکران این فیلم منتشر نشده است و خبرنگار ایسنا پیگیر وضعیت اکران فیلم «همه می‌دانند» در ایران از سوی مسوولان است.

فیلم «همه می‌دانند» به تازگی اعلام شده است که در ادامه اکران عمومی‌اش در کشورهای فرانسه ،بلژیک، سوئیس (بخش فرانسه زبان) در کشورهای آرژانتین، اسپانیا، آلمان و ایتالیا نیز تاریخ اکرانش قطعی شد.

طبق اعلام پخش‌کننده بین‌الملل این فیلم، «همه می دانند» از تاریخ ششم سپتامبر (۱۵ شهریور ماه) در آرژانتین، از چهاردهم سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) در اسپانیا، از بیست و هفتم سپتامبر (۵ مهر ماه) در آلمان و از هشتم نوامبر (۱۷ آبان ماه) در ایتالیا نمایش عمومی‌اش را آغاز خواهد کرد.

‌همچنین  تاریخ نمایش «همه می‌دانند» در چند ماه آینده در فستیوال‌ها، به این شرح  است:

فستیوال فیلم سارایوو (۱۰ تا ۱۷ آگست همزمان با ۱۹ تا ۲۶ مرداد ماه)

فستیوال کپنهاگ پیکس (۲۷ سپتامبر تا ۱۰ اکتبر همزمان با ۵ تا ۱۸ مهر ماه)

 فیلم افتتاحیه فستیوال فیلم آنتالیا (۲۸ تا ۳۰ سپتامبر همزمان با ۶ تا ۸ مهر ماه)

فستیوال مورلیا در مکزیک (۲۰ تا ۲۸ اکتبر همزمان با ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه)

فستیوال فیلم استکهلم (۷ تا ۱۸ نوامبر همزمان با ۱۶ تا ۲۷ آبان ماه)

«همه می‌دانند» پیش‌تر در فستیوال‌های کن، مونیخ، ارمنستان، کارلووی واری، نیو هوریزن (لهستان) به روی پرده رفته  است.

در خلاصه داستان فیلم «همه می‌دانند» آمده است:

کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.

علاوه بر «پنه‌لوپه کروز»، «خاویر باردم» و «ریکاردو دارین» بازیگر مطرح آرژانتینی، ادوارد فرناندز»، «باربارا لنی»، «الویرا مینگز»، «ایما کوئستا»، «روژه کاسا مایور» و «رامون باره‌آ» از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

«خوزه لوییس آلکاینه» مدیر فیلمبرداری، «کلارا نوتاری» مدیریت هنری،‌ «سونیا گرانده»طراح لباس، هایده صفی یاری تدوین‌گر و «دانیل فونترودونا» مدیر صدابرداری این فیلم هستند.

منبع: ایسنا

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.