اولین جزئیات مربوط به سری سوم Annabelle منتشر شد

20 July 2018 - 15:22

شب گذشته در مراسم دومین سالگرد حضور New Line Cinema در کامیک‌کان سن‌دیگو، جیمز وان تهیه کننده و گری دوبرمن (Gary Dauberman) کارگردان و نویسنده فیلم Annabelle، اولین جزئیات رسمی سری سوم آنابل را اعلام کردند. برای خواندن این جزئیات با سینماگیمفا همراه باشید.

دوبرمن که نویسنده و کارگردان این سری خواهد بود، اظهار داشته:

من هنوز در حال اتمام فیلم‌نامه هستم، فقط می‌توانم بگویم داستان اینبار به خانواده وارن مربوط می‌شود که  آنابل را به جایی مثل اتاق اشیا خودشان می‌برند تا نتواند به شرارت‌هایش ادامه دهد. البته مشخص می‌شود او می‌تواند همان‌جا هم دست به اعمال شیطا‌نی‌اش بزند. آنابل شیطان درون اتاق را بیدار می‌کند و دختر ۱۰ ساله وارن، جودی، را هدف قرار می‌دهد.

سپس وان درباره جلوه‌‌های بصری گفت که در فیلم خواهیم دید:

آنابل تمامی اشیا تسخیر شده‌ی آن اتاق را فعال می‌کند. پس این مثل فیلم شبی در موزه است اما اینبار با آنابل. اگر تصور می‌کنید بن استیلر سر عروسک تسخیر شده‌ داد می‌زند، نگران نباشید، شما تنها نیستید.

دنیای The Conjuring جیمز وان را در منصب کارگردانی فیلم‌های Conjuring در اختیار دارد که اولین اسپین‌آف آنابل، Annabelle: Creation را ساخت و فیلم جدید The Nun را می‌سازد.‌ سال گذشته اعلام شد که برای فیلمی براساس Crooked Man برنامه‌هایی در نظر گرفته شده، در حالیکه فیلم سوم Conjuring نیز در دست ساخت است.

گری دوبرمن، نویسنده فیلم‌های آنابل، با این فیلم جدید، اولین حضورش در منصب کارگردانی را تجربه می‌کند. دوبرمن نویسنده The Nun نیز است که هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) اکران می‌گردد. او فیلم موفق نیولاین، IT را نوشته و مشغول نوشتن سری دوم آن است.

جان آر.‌لونتی، اولین سری آنابل را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرد که فروش ۲۵۷ میلیون دلاری با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری‌اش داشت. در حالی که سری دوم آنابل در سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ توانست با بودجه ۱۵ میلیون دلاری‌اش، ۳۰۶.۵ میلیون دلار بفروشد.

کمپانی Atomic Monster جیمز وان و شرکت پیتر سافران سری سوم‌ را تولید می‌کنند.‌ قرار است سری سوم آنابل، سوم ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۹۸) توسط New Line Cinema اکران گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.