اعلام بازیگران پروژه آینده مایکل بی به نام Six Underground

20 July 2018 - 19:00

به گزارش پایگاه خبری ورایتی، پروژه بعدی مایکل بی (Michael Bay)، کارگردان سری پرطرفدار Transformers (تبدیل شوندگان) یعنی Six Underground (شش زیرزمینی) با انتخاب چهار بازیگر جدید، گام بزرگی به سوی ساخته شدن برداشته است؛ این بازیگران عبارتند از: دیو فرانکو (Dave Franco)، مانوئل گارسیا-رولفو (Manuel Garcia-Rulfo)، آدریا آرجونا (Adria Arjona) و کوری هاوکینز (Corey Hawkins). با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران مذکور به رایان رینولدز (Ryan Reynolds) خواهند پیوست که در این پروژه نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. همچنین بی قرار است این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از رت ریس (Rhett Reese) و پال ورنیک (Paul Wernick) بسازد. این چهارمین همکاری رینولدز با ریس و ورنیک پس از پروژه‌های Deadpool (ددپول)، Deadpool 2 (ددپول ۲) و Life (حیات) می‌باشد. همچنین این فیلم اولین همکاری بی و رینولدز با شبکه نت‌فلیکس است که مسئولیت سرمایه‌گذاری و توزیع را در این پروژه عهده‌دار شده است.

فرانکو اخیرا با درخشش در فیلم Six Balloons (شش بالون) در کنار عبی جاکوبسون (Abbi Jacobson)، بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده بود. او همچنین در پروژه‌ای که برادرش جیمز فرانکو (James Franco) تهیه و تولید کرد یعنی The Disaster Artist (هنرمند فاجعه) نیز نقش‌آفرینی کرد اما بازخوردهای خوبی را دریافت نکرد. درعوض برادرش جیمز به خاطر ایفای نقش کاراکتر تامی ویزو (Tommy Wiseau) در همین فیلم، جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت نمود. هاوکینز نیز بیشتر به سبب ایفای نقش شخصیت دکتر دره (Dr. Dre) در فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) در سال ۲۰۱۵ و البته ایفای نقش اصلی در اسپین‌آف سریال ۲۴ به نام Legacy (میراث) شناخته شده است. همچنین می‌توانیم او را در پروژه‌ی آینده‌ی اسپایک لی (Spike Lee) که فیلمی است جنایی/کمدی به نام BlacKkKlansman ببینیم.

آرجونا کماکان از موفقیت فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) که اولین حضورش در یک فیلم بلاک‌باستر در هالیوود محسوب می‌شود، هیجان‌زده است و البته در پروژه سال آینده‌ی استودیو آمازون به نام Good Omens (نشانه‌های خوب) که اقتباسی است از رمان نیل گیمن (Neil Gaiman) نیز حضور خواهد داشت. گارسیا-رولفو نیز اخیرا در بسیاری از بلاک‌باسترهای هالیوود حضور داشته است از جمله در نسخه بازسازی فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) در سال ۲۰۱۶، Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق) در سال ۲۰۱۷ که اقتباسی بود از رمان آگاتا کریستی (Agatha Christie) و دنباله فیلم هیجان‌انگیز Sicario (سیکاریو) به نام Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) در سال ۲۰۱۸

فیلمبرداری Six Underground (شش زیرزمینی) ماه آینده آغاز و برای اکران در تابستان سال آینده آماده خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.