کامیک-کان: تریلر جدید Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد

20 July 2018 - 22:46

Nickelodeon امروز تریلر کاملی برای Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles «ظهور لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان» در کنار یک کلیپ کامل دو بعدی از آن منتشر کرده است. شما همراهان سینما گیمفا می‌توانید در ادامه‌ی همین خبر آن‌را مشاهده بفرمایید.

در این مجموعه عمر میلر (Omar Miller) استعداد صداپیشگی، (سریال Ballers) صدای رافائل را خواهد داشت؛ بن شوارتز (Ben Schwartz) صدای لئوناردو (Leonardo)، جاش برنر (Josh Brener) صدای دوناتلو (Donatello)، برندون  اسمیت (Brandon Mychal Smith) صدای میشلانگلو (Michelangelo)، کت گراهام (Kat Graham) صدای آپریل اونیل (April O’Neil) و اریک بایوزا (Eric Bauza) صدای اسپلینتر (Splinter) را خواهند داشت. جان سینا (John Cena) ستاره‌ی کشتی کج نیز صدای شخصیت شرور این سریال یعنی بارون درکسوم (Baron Draxum) را خواهد داشت، جنگاوری که می‌خواهد انسانیت را تغییر دهد.

Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles سریال اصلی را یادآوری خواهد کرد و به شخصیت‌های کلاسیک آن روحی تازه‌تر می‌بخشد. رافائل که درواقع لاک پشت سرکش داستان است و تونفای دو قلو سلاحش است، لئوناردو که سربند قرمز دارد و سلاحش شمشیر اوداچی است، دوناتلو که از تکنولوژی خیلی سر در می‌آورد و میشلانگلو که سلاحش kusari-fundo است و کسانی که لاک پشت‌های نینجا را می‌شناسند، این‌ شخصیت‌ها را به خوبی به یاد می‌آورند. همچنین در طی داستان‌های لاک پشت‌ها‌‌ی نینجا، الی (ally) یک خیابان گرد نیویورکی متحد آن هاست و استاد اسپلینتر هم که نقش پدری برای لاک پشت‌ها دارد.

این لاک پشت‌ها همچین ویژگی‌های شخصیتی جالبی هم دارند: رافائل بعنوان بزرگترین برادر است و رهبری پر از شور و شوق است. لئوناردو دارای جذابیتی عجیب و روحیه‌ای سرکش است. دوناتلو یک نابغه‌ی مکانیک و کارهای جادوگری با تکنولوژی وهمچنین کد نویسی است. میشلانگلو جوان‌ترین برادر، اسکیت برد را حرفه‌ای بلد است و همچنین بسیار هنرمند است و دارای شخصیتی خیال پردازانه است.

اندی سوریانو (Andy Suriano) دستیار تهیه‌ کننده‌ی اجرایی این سریال ۲۶ قسمتی است. ترکیب اکشن و کمدی در سریال Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles یک نگاه پویاتری به این داستان قدیمی داده است که قرار است دوشنبه هفدهم سپتامبر آغاز به پخش شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.