طرفداران تیلور سوئیفت منتظر فیلم جدید این خواننده محبوب و جوان باشند

21 July 2018 - 09:00

اقتباس جدید از موزیکال برتر اندرو لوید وبر (Andrew LIoyd Webber) به نام Cats (گربه‌ها)، گربه‌هایش را پیدا کرده است. طبق گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، تیلور سوئیفت، جنیفر هادسون، جیمز کاردن و ایان مک‌کلن همگی برای بازی در این اقتباس موزیکال قرارداد امضا کرده‌اند. تام هوپر (Tom Hooper) این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از لی هال (Lee Hall) کارگردانی می‌کند. طبق گزارشات بعمل آمده، تولید این فیلم اواخر امسال در بریتانیا آغاز می‌گردد‌. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این موزیکال Cats سال ۱۹۸۱ برای اولین بار در تئاتر وست‌اِند و سپس در برادوی روی صحنه رفت که چهارمین موزیکال طولانی در تاریخ وست‌اِند بود و نسخه ویدئویی آن سال ۱۹۹۸ منتشر شد. این موزیکال که براساس کتاب Book of Practical Cats نوشته‌ی تی.اس. الیوت است، بزرگترین موزیکال تاریخ است که شخصیت‌های گربه‌ای آن رام تام تاگر، آقای میستوفیلس، ماکاویتی، جنی‌انیدوتس، دوترومونی پیر، گریزابلا و اسکیمبلاشانکس هستند.

موزیکال Jellicle Cats یک شب خاص در هر سال روی سن می‌رفت؛ شب Jellicle Ball. گربه‌ها یکی یکی داستان‌هایشان را برای دوترومونی پیر که باید یکی از آنها را برای رفتن به The Heaviside Layer (لایه هوی‌ساید) و زنده شدن در دنیای جلیکنز کاملا جدیدی انتخاب می کرد، می‌گفتند.

استودیو Working Title Films که قبلا با هوپر روی اقتباس فیلم بینوایان در سال ۲۰۱۲ همکاری داشته، فیلم گربه‌ها را به همراه لوید وبر می‌سازد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.