استارگرل به دنیای سریالی دی‌سی خواهد آمد

21 July 2018 - 09:00

«جف جانز» (Geoff Johns)، تهیه‌کننده و نویسنده کمیک، در کامیک‌-کان سن دیگو اعلام کرد که سریال جدیدی براساس شخصیت «استارگرل» (Stargirl) از شبکه اینترنتی «دی‌سی یونیورس» (DC Universe) استریم خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استارگرل توسط جانز در کمیک‌های کمپانی دی‌سی خلق شده، و او وظیفه‌ی نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارد. ماموریت این شخصیت در سریال، بازگرداندن میراث جامعه‌ی عدالت‌وار است. جانز با کمپانی خود یعنی «Mad Ghost Productions» به همراه «گرگ برلنتی» (Greg Berlanti) و کمپانی «Berlanti Productions»، سریال جدید دی‌سی را خواهند ساخت.

سریال استارگرل در حالی ساخته خواهد شد که پروژه‌های زیادی براساس کمیک‌های دی‌سی در دستور ساخت شبکه «دی‌سی یونیورس» قرار گرفته است. دی‌سی یونیورس سریال‌های جذاب و زیادی از جمله Titans «تایتانز»، اقتباسی از ابرقهرمانان جوان دی‌سی؛ Young Justice: Outsiders «عدالت جوان: بیگانگان»، انیمه‌ی بسیار موردانتظار و پرطرف‌دار؛ Harley Quinn «هارلی کوئین»، انیمه‌ای جدید با حضور شروری به نام هارلی کوئین که سپس به یک ضدقهرمان تبدیل می‌شود؛ و «Doom Patrol»، اسپین‌آف سریال تایتانز با حضور ابرقهرمانانی عجیب و غریب را پخش خواهد کرد تا طرف‌داران کمیک‌های دی‌سی را بیش از پیش خوشحال کند. همچنین سریالی براساس شخصیت پرطرف‌دار Swamp Thing «سوامپ تینگ» هم ساخته خواهد شد. در چندین سال گذشته فیلم و سریال‌هایی بر اساس این شخصیت ساخته شده است.

«کورتنی ویتمور» (Courtney Whitmore) با نام ابرقهرمانی استارگرل، برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ و در کمیک «Stars and S.T.R.I.P.E.» معرفی شد. جف جانز این شخصیت را براساس خواهر خود، کورتنی، که در انفجار پرواز تی‌دبیلوای ۸۰۰ در سال ۱۹۹۶ کشته شد خلق کرده است. این شخصیت دارای قدرت، سرعت، چابکی و استقامت بالا و همچنین قابلیت پرواز کردن است. استارگرل قبلا در سریال‌های Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» و Smallville «اسمالویل» دیده شده و حال قرار است بالاخره به سریال اختصاصی خود دست یابد.

شبکه استریم دی‌سی یونیورس همچنین فیلم و سریال‌های کلاسیک، مجموعه‌ای از کمیک‌های دیجیتالی، خبرهای داغ، دایره‌المعارف دنیای دی‌سی و دسترسی به کالاهای منحصر به فردی را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. علاوه بر این طرف‌داران می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به بحث و مذاکره بپردازند، اشتراک جایزه بگیرند و در مسابقات هم شرکت کنند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.