عکس‌های جدید از فصل دوم Star Trek: Discovery

21 July 2018 - 10:00

هنوز بیشتر از یک سال تا پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery «پیشتازان فضا: اکتشاف» باقی‌مانده، اما شبکه‌ی «CBS» به تازگی عکس‌هایی از این فصل منتشر کرده که در آن می‌توان خدمه و شخصیت‌های سریال را دید. در ادامه با سینماگیمفا و جدیدترین عکس‌های این سریال همراه باشید.

داستان سریال پیشتازان فضا: اکتشاف که از حضور بازیگرانی از جمله «سنیکا مارتین گرین» (Sonequa Martin-Green) در نقش «فرمانده ارشد مایکل بورنهام»، «میشل یئو» (Michelle Yeoh) در نقش «کاپیتان فیلیپه جورجیو»، «جیسون آیزکس» (Jason Isaacs) در نقش «کاپیتان لورکا»، «داگ جونز» (Doug Jones) در نقش «افسر علوم سارو» و «آنتونی رپ» (Anthony Rapp) در نقش «معاون افسر علوم استیمتس» بهره برده، ده سال قبل از وقایع سریال اوریجینال Star Trek «پیشتازان فضا» رخ می‌دهد و جنگ میان خاندان‌های «اتحادیه کلینگون» و «فدراسیون جهانی سیارات» را روایت می‌کند.

در ادامه می‌توانید دو عکسی که از فصل دوم منتشر شده را مشاهده کنید.

تهیه‌کنندگان این سریال، شبکه‌ی سی‌بی‌اس به همراه کمپانی‌های «Secret Hideout»، «Living Dead Guy Productions» و «Roddenberry Entertainment» هستند؛ و «الکس کرتزمن» (Alex Kurtzman)، «برایان فولر» (Bryan Fuller)، «هدر کادین» (Heather Kadin)، «گرچن جی. برگ» (Gretchen J. Berg)، «آرون هاربرتز» (Aaron Harberts)، «آکیوا گلدزمن» (Akiva Goldsman)، «راد رادنبری» (Rod Roddenberry) و «ترور روث» (Trevor Roth) هم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

فصل دوم پیشتازان فضا: اکتشاف قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.