کارگردان سری سوم نگهبانان کهکشان اخراج شد!

21 July 2018 - 10:47

همه چیز با رو شدن توییت‌های قدیمی جیمز گان توسط شخصیت‌های محافظه‌کار در روز پنجشنبه شروع شد، توییت‌هایی که جیمز گان در آن‌ها با مباحث جنجالی مانند کودک‌آزاری و آزار و اذیت جنسی شوخی کرده بود. گان منتقد صریح دونالد ترامپ بوده است. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

الن هورن (Alan Horn) مدیر استودیو والت دیزنی طی بیانیه‌ای دیروز اظهار داشت:

نگرش‌ها و بیانات اهانت‌آمیزی که در توییتر جیمز دیده شده، غیر قابل دفاع بوده و مطابق با ارزش‌های استودیو نمی‌باشند و ما رابطه کاری‌مان با او را قطع کرده‌ایم.

روز پنجشنبه گان توییتی در پاسخ به توییت‌های پیدا شده منتشر کرد:

خیلی‌هایی که کارهای من را دنبال می‌کنند، می‌دانند وقتی کارم را شروع کردم، خودم را محرکی دیدم که فیلم می‌سازد و جوک‌هایی می‌گوید که ممنوع بودند. همان‌طور که بارها گفته‌ام، با رشد فردی‌ام، کار و حس شوخ طبعی من نیز رشد کرده است. نمی‌گویم من بهترم اما منِ الان با چند سال قبل خیلی فرق دارد؛ امروز من سعی کردم کارم را با عشق و ارتباط صمیمی و عصبانیت کمتر پیش ببرم.

این توییت‌های اهانت‌آمیز زمانی رو شدند که وب‌ سایت محافظه کار The Daily Caller شروع به گشتن پست‌های رسانه‌های اجتماعی که سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ منتشر شده بودند، کرد. خیلی زود، شخصیت‌های محافظه‌کار شروع به ارسال توییت‌هایی به فالوورهایشان کردند تا با گان در کامیک‌کان مقابله کنند‌. انتظار می‌رفت گان روز جمعه در مراسم سونی حضور داشته باشد. آن‌هایی که در مراسم بودند می‌گویند گان در جلسه حضور نداشت.

گان فیلم‌نامه Guardians 3 را می‌نوشته و انتظار می‌رفت کار فیلم‌برداری پاییز امسال در آتلانتا شروع شود تا سال ۲۰۲۰ اکران گردد، اگرچه استودیو مارول هیچ‌وقت تاریخ رسمی اعلام نکرد. سری فیلم‌های کهکشان‌ها، موفقیت بزرگی برای دیزنی و مارول به همراه داشته‌اند. اولین فیلم بیش از ۷۷۳ میلیون دلار فروخت در حالی که سری دوم ۸۶۳ میلیون دلار فروش داشت. این فیلم‌ها تافته جدا بافته‌ی فیلم‌های مارول شدند که مرهون حس فیلم‌سازی گان بود‌ند. مدیر استودیو مارول، کوین فایگی، قبلا گفته بود گان بعد از کهکشان‌های سه نیز با این استودیو همکاری خواهد داشت و به دنیای مارول کمک می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.