کامیک-کان: تریلر فصل نهم Walking Dead نیز رسید!

21 July 2018 - 13:30

AMC در طی کامیک-کان سن دیگو و در سالن H آن، یک تریلر رسمی برای فصل نهم سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» منتشر کرد و خاطر نشان کرد که این سریال از ۷ اکتبر از شبکه‌ی AMC شروع به پخش می‌کند. شما همراهان سینما گیمفا می‌‎توانید نسخه‌ی کامل این تریلر را در ادامه‌ی همین خبر مشاهده بفرمایید.

ستاره‌ی این سریال یعنی اندرو لینکولن (Andrew Lincoln) نیز خروج خود از سریال را در این پنل تایید کرد. وی گفت:

“این فصل آخرین حضور من در نقش ریک گریمز (Rick Grimes) خواهد بود. من عاشق این سریال هستم. این برای من به معنای همه چیز است. من عاشق همه‌ی کسانی هستم که این مجموعه را می‌سازند. همچنین تمام کسانی که این سریال را تماشا می‌کنند را نیز دوست دارم.”

بر اساس مجموعه کامیک‌هایی که توسط رابرت کرک‌من نوشته شده و توسط Image Comics منتشر شده است، سریال The Walking Dead داستان ماه‌ها و سال‌ها پس از یک رستاخیر زامبی‌ها را روایت می‌کند و عده‌ای را به تصویر می‌کشد که جان سالم به در برده‌اند و به رهبری افسر پلیس ریک گریمز به دنبال یک جای امن هستند. فصل نهم در زمان مقداری جلو می‌رود و به دنبال حوادث حول نگان (Negan) و ناجیان او می‌رود و زیر ساخت‌های در حال تغییر دنیای فیزیکی را برجسته می کند که ریک برای ساختن آرمان‌شهر صلح آمیزتر، که پسرش کارل می‌خواهد، تلاش می‌کند.

در این سریال اندرو لینکولن (Andrew Lincoln)، نورمن ریداس (Norman Reedus)، لارن کوهان (Lauren Cohan)، دانای گوریرا (Danai Gurira)، ملیسا مک براید (Melissa McBride)، لنی جیمز (Lennie James)، آلانا مسترسون (Alanna Masterson)، جاش مک درمیت (Josh McDermitt)، کریستین سراتوس (Christian Serratos)، سث گیلیام (Seth Gilliam)، راس ماکوآند (Ross Marquand)، آستین آمیلو (Austin Amelio)، تام پین (Tom Payne)، زاندر برکلی (Xander Berkeley)، خاری پیتون (Khary Payton) و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) هنرنمایی می‌کنند. ورودی‌های جدید به فصل نهم سریال نیز لارن ریدلف (Lauren Ridloff) بعنوان شخصیت کامیک‌بوکی کنی (Connie) و الینور ماتسورا (Eleanor Matsuura) بعنوان یومیکو (Yumiko) و همچنین دن فوگلر (Dan Fogler) در یک نقش نامشخص هستند.

منبع: Comingsoon4

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.