جنیفر کانلی برای پیوستن به دنباله‌ی Top Gun مذاکره می‌کند

21 July 2018 - 13:37

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) برای ایفای نقش زن اصلی در دنباله‌ی Top Gun در حال مذاکره است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

نقشی که کانلی برای آن مذاکره می‌کند مادر تنهایی است که یک میکده را در نزدیکی پایگاه نیروی هوایی می‌گرداند. اگر او برای ایفای این نقش به تفاهم برسد به تام کروز (Tom Cruise) و ول کیلمر (Val Kilmer) خواهد پیوست که نقش‌های خود یعنی پیتر ماوریک میچل (Peter Maverick Mitchell) و تام آیسمن کازانسکی (Tom Iceman Kazansky) را دوباره ایفا می‌کنند. مایز تلر (Miles Teller) نیز اخیرا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش پسر Goose را بازی کند.

گفته می‌شود که Tom Gun: Maverick در دنیای هواپیماهای بدون سرنشین و نسل پنجم جنگنده‌ها می‌گذرد. جوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) که پیش از این هدایت تام کروز را در فیلم Oblivion «فراموشی» بر عهده داشته، این دنباله را بر اساس فیلمنامه‌ای از پیتر کریگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Justin Marks) و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) کارگردانی می‌کند. اگرچه عنوان Top Gun: Maverick مدتی است که از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود اما این دنباله هنوز فاقد عنوانی رسمی است.

این فیلم که دنباله‌ای بر فیلم موفق تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است از زمانی که تام کروز تمایل خود را برای ایفای دوباره‌ی نقش ماوریک میچل (Maverick Mitchell) اعلام کرد در مراحل آماده‌سازی ساخت قرار دارد. جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) پیش از این گفته بود که این فیلم به خیزش هواپیماهای بدون سرنشین و منسوخ شدن خلبانان خواهد پرداخت.

فیلم اصلی Top Gun توسط تونی اسکات کارگردانی شد و همچنین بازیگرانی نظیر کلی مک‌گیلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز و تام اسکریت (Tom Skerritt) در آن حضور داشتند. فیلم برنده‌ی جایزه اسکار بهترین ترانه‌ی اورجینال به نام Take My Breath Away شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.