سریال Cloak & Dagger برای فصل دوم تمدید شد

21 July 2018 - 17:00

شبکه‌ی «Freeform» در پنل کامیک‌-کان سن دیگو، با انتشار ویدیویی کوتاه، ساخت فصل دوم سریال Cloak & Dagger «شنل و خنجر» را تایید کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «شنل و خنجر» که براساس کمیک‌های «مارول» ساخته شده، داستان «تندی بوون» (با بازی اولیویا هولت) و «تایرون جانسون» (با بازی اوبری ژوزف) را راویت می‌کند که دارای گذشته‌ای کاملا متفاوت هستند و با رازهایی بزرگ شده‌اند که هیچ‌وقت جرئت در میان گذاشتن آن‌ها با فرد دیگری را نداشته‌اند. تندی و تایرون دارای قدرت‌هایی ماورایی هستند که آن‌ها را به هم مرتبط کرده است و این دو سرانجام خود را سر راه یکدیگر پیدا می‌کنند تا داستان عاشقانه و فانتزی سریال را تشکیل دهند. تایرون (شنل) دارای قدرت‌های دورنوردی، لمس ناپذیری و متصل شدن به بعد نیروی تاریک است؛ تندی (خنجر) هم می‌تواند از نور خنجر تولید کند، مردم را از اعتیاد پاکسازی کند و با استفاده از خنجرهای نوری آن‌ها را بهبود ببخشد.

تهیه‌کنندگان سریال، کمپانی‌های «Marvel Television» و «ABC Signature Studios» هستند. «جو پوکسکی» (Joe Pokaski) که بیشتر با سریال‌های Heroes «قهرمانان» و Underground «زیرزمین» شناخته می‌شود، در نقش شورانر و تهیه‌کننده اجرایی حضور دارد؛ «جف لوب» (Jeph Loeb) که بر روی سریال‌های Luke Cage «لوک کیج» و Iron Fist «مشت آهنی» کار کرده به همراه همکارش «جیم کوری» (Jim Chory) هم جزو تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. «جینا پرینس-بایدوود» (Gina Prince-Bythewood) که فیلم Love & Basketball «عشق و بسکتبال» را ساخته، قرار است قسمت اول فصل دوم را کارگردانی کند. از دیگر بازیگران این سریال هم می‌توان به «آندرئا روث» (Andrea Roth)، «گلوریا روبن» (Gloria Reuben)، «مایلز موسندن» (Miles Mussenden)، «کارل لاندس‌تدت» (Carl Lundstedt)، «جیمز سایتو» (James Saito)، و «جی.دی. اورمور» (J.D. Evermore) اشاره کرد.

فصل اول این سریال در ۷ ژوئن ۲۰۱۸ آغاز شد و امتیازات متوسطی دریافت کرد. تنها دو قسمت از این فصل باقی‌مانده و بعد از به پایان رسیدن آن، باید منتظر فصل دوم باشیم. احتمال می‌رود که فصل دوم در سال ۲۰۱۹ از شبکه «فری فورم» پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.