ساخت اسپین‌آف Short Treks از سریال Star Trek: Discovery

21 July 2018 - 18:00

پس از موفقیت چشمگیر فصل اول سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف)، روز گذشته در کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸، CBS اعلام کرد که سفارش ساخت اسپین‌آف کوتاهی از این سریال تحت عنوان Short Treks را داده است و این پروژه در پاییز آغاز به کار خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این اسپین‌آف متشکل از ۴ قسمت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه‌ای خواهد بود. هر اپیزود کوتاه این اسپین‌آف، فرصتی است برای قصه‌گویی عمیق‌تر و شرح مفصل از شخصیت‌های کلیدی و موضوعات موجود در Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف)؛ به‌طور‌کلی هدف از ساخت این اسپین‌آف، بسط و گسترش دنیای سریال اصلی است. رین ویلسون (Rainn Wilson) برای ایفای نقش کاراکتر هری مود (Harry Mudd) بازخواهد گشت و آلدیس هاج (Aldis Hodge) نقش مردی را بازی خواهد کرد که خود را تنها انسانی می‌یابد که بر تخته‌ی یک کشتی رها شده قرار دارد. همچنین این اسپین‌آف گذشته‌ی شخصیت سارو (Saru) – با بازی داگ جونز Doug Jones – را به عنوان نخستین Kelpien که به Starfleet پیوسته است و نیز سفر تیلی (Tilly) – با بازی مری وایزمن Mary Wiseman) – به وسیله کشتی U.S.S. و اکتشافات و دوستی او با موجودی غیرعادی را به تصویر خواهد کشید. الکس کورتزمن (Alex Kurtzman)، شورانر جدید سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) در این رابطه گفت:

در دنیای Star Trek (پیشتازان فضا) داستان‌های زیادی وجود دارند که فیلمسازان را وادار می‌سازند ایده‌های از قبل تعیین شده و اعتقادات طولانی مدت خود را کنار بگذارند و از این داستان‌های سرگرم‌کننده، الهام بگیرند. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌خواهیم بخشی از این دنیا را با Short Treks گسترش دهیم. هر اپیزود آن پایانی مشخص خواهد داشت و به تماشاگران درمورد آینده‌ی اتفاقات Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف)، سرنخ خواهد داد. اپیزودهای این اسپین‌آف همچنین شخصیت‌های جدید را که ممکن است در دنیای عظیم Star Trek (پیشتازان فضا) ساکن باشند، به تماشاگران معرفی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) در اوایل سال ۲۰۱۹ به نمایش درخواهد آمد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.