آغاز تولید فیلم Superintelligence، کمدی جدید ملیسا مک‌کارتی

21 July 2018 - 17:35

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که فیلمبرداری فیلم Superintelligence «ابرهوش» با حضور بازیگران این فیلم ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، بابی کاناواله (Bobby Cannavale) و جیمز کوردن (James Corden) در لوکیشنی در آتلانتا آغاز شده است. بن فالکون (Ben Falcone) این کمدی اکشن را بر اساس فیلمنامه‌ای از استیو مالوری (Steve Mallory) کارگردانی می‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

هرگز هیچ‌چیز خارق‌العاده‌ای برای کارول پیترز (Carol Peters) روی نمی‌دهد بنابراین زمانی که تلویزیون، تلفن و ماکروویواش شروع به حرف زدن با او می‌کنند فکر می‌کند دارد عقلش را از دست می‌دهد. در واقع اولین ابرهوش دنیا او را برای مشاهده انتخاب کرده و کنترل زندگی او را در راستای نقشه‌ی شوم به‌دست گرفتن کنترل همه‌ی دنیا، برعهده گرفته است. اکنون کارول آخرین شانس بشریت در برابر هوشی مصنوعی است که تصمیم گرفته ضمام امور را در دست بگیرد.

فالکن و مک‌کارتی به همراه راب کوان (Rob Cowan) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. استیو مالوری، فیلمنامه‌نویس این اثر نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارد.

از دیگر عوامل پشت صحنه‌ی این فیلم عبارت‌اند از: فیلمبردار بری پیترسون (Barry Peterson)، تدوین‌گر تیا نولان (Tia Nolan)، طراح هنری جفرسون سِیج (Jefferson Sage) و طراح صحنه و لباس لوئیسه مینگِنباخ (Louise Mingenbach). فیلم «ابرهوش» در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها می‌رود.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.