کامیک‌کان: جزئیات بیشتری از فیلم ونوم منتشر شد

21 July 2018 - 22:41

 پنل سونی پیکچرز برای فیلم Venom در کامیک‌کان پر از اتفاقات جدید و جزئیات مربوط به این فیلم بود؛ ریز احمد (Riz Ahmed) نقش شخصیت Riot را بازی می‌کند. در کمیک‌ها، کارلتون درک رهبر بنیاد زندگی بود که سعی داشت از جنین ونوم برای خلق نیروی پلیس ابر انسانی استفاده کند تا در آینده پست هسته‌ای در طول جنگ سرد باشد. موجود همزیستی مانند Riot به میزبان‌اش توانایی‌های مرد عنکبوتی را می‌دهد. در این فیلم Riot نقره‌ای است و خودِ درک میزبان آن است.

فلیچر نیز با گفتن اینکه مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در فیلم‌های Spider-Verse ظاهر می‌شود، به این آتش افزود:

تام هاردی در نقش ادی بروک، میزبان ونوم در این فیلم حضور خواهد داشت‌. مایکل ویلیامز، ریز احمد، جنی اسلیت و وودی هارلسون به او پیوسته‌اند.

ونوم شخصیت‌های دنیای مارول سونی را نشان می‌دهد و اسپین‌آف دنیای سینمایی مارول نخواهد بود، برای همین مرد عنکبوتی را تام هالند بازی خواهد کرد. آوی آراد و مت تالماچ به همراه امی پاسکال و پالاک پاتل و اریک فاینمن این فیلم را تولید می‌کنند.

رابن فلیچر کارگردان فیلم و اسکات رزنبرگ و جف پینکر نویسندگان آن هستند. ونوم پنجم اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر) اکران خواهد شد.

ونوم که اولین بار در مجموعه کمیک با لباس موجود خارجی که مرد عنکبوتی در The Amazing Spider-Man #52 در سال ۱۹۸۴ می‌پوشید، دیده شد، چندین سال قبل از آن، خالق آن پیتر پارکر را رها کرد و با ادی بروک تیم تشکیل داد تا موجودی به نام ونوم را بسازند. از آن زمان به بعد این شخصیت به شکل‌های مختلفی ظاهر شده و در چند میزبان متفاوت قرار گرفته است. در دنیای بی‌نهایت مارول، لباس او ریشه‌ی دنیایی دارد که توسط پارکر و والدین دانشمند بروک ساخته شده تا سرطان را درمان کند. اخیرا ونوم بین میزبان‌های متفاوتی منتقل شده که می‌توان به مک گارگن و رقیب قدیمی پیتر پارکر، فلش تامپسون اشاره کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.