کارگردان The Incredibles 2 از شرایط این انیمیشن می‌گوید

1 September 2016 - 20:00

کمپانی و استدیوی دیزنی و پیکسار در تولید انمیشن‌های جالب و پویا بهترین هستند و معمولاً در اخر انیمیشن خود از چشمان بینندگان اشک جاری می‌کنند. در حالی که فیلم‌ها و انیمشن‌های جدید زیادی برای تولید وجود دارد، ولی شرکت والت دیزنی به تولید دنباله برای انیمیشن‌های خود علاقه بیشتری نشان می‌دهد. بعد از موفقیت چشمگیر انیمیشن Finding Dory «در جستجوی دوری» در باکس آفیس، والت دیزنی و پیکسار به فکر ساخته دنباله‌های دیگری افتادند که یکی از آن‌ انیمیشن‌ها The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» است که تا بحال خبر زیادی از ساختش منتشر نشده است، ولی به آهتسگی در حال توسعه و ساخت هست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مجله‌ی سرگرمی هفتگی (Entertainment Weekly) در مصاحبه‌ای با کارگردان و نویسنده‌ی The Incredibles 2 «شگفتان‌گیزان ۲»، برد بیرد (Brad Bird)، از شرایط این انیمشن که مدت زیادی در حال توسعه است سوال پرسید و برد بیرد اینگونه به این سوال جواب داد:

من به باز کردن کادو قبل از کریسمس علاقه‌ای ندارم. هرچند این انیمیشن فعالیت زیادی داشته و ما برای این پروژه هجیان زیادی داریم. ما سعی داریم که انیمشن را در مسیر متفاوتی قرار دهیم، ولی با همان شخصیت‌ها و احساسات قدیمی. موضوع مهم در ساخت یک دنباله این است که کار خودتان را در مسیر متفاوتی تکرار کنید.

به نظر میرسد که کارکنان پیکسار و والت دیزنی به شدت مشغول کار بر روی انیمیشن The Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» هستند. معمولاً دباله‌های یک اثر سینمایی از نسخه‌ی اول خود موفقیت کمتری را کسب می‌کنند، ولی نکته‌ی مهم در مورد دنباله این است که شخصیت‌های که قرار است آن‌ها ببینیم؛ از آخرین حضور آن ها در سینما دوازده سال می‌گذرد.

نسخه‌ی اول انیمیشن The Incredibles در سال ۲۰۰۴ اکران شد که داستان خانواده‌ای با قدرت‌های فوق بشری را ساکن حومه‌ی شهر بودند را روایت می‌کرد. شخصیت‌های پدر و مادری که به تریب توسط کریگ تی. نلسن (Craig T. Nelson) و هالی هانتر (Holly Hunter) صداگذاری شدند؛ ابرقهرمان‌هایی هستند که بعد از آزار و اذیت شدن قهرمانان و ممنوعیت کار آن‌ها، در خفا زندگی می‌کنند و وانمود می‌کنند که اسنان‌های معمولی هستند. اتفاقات The Incredibles 2 چندین سال پس از نسخه‌ی اول رخ می‌دهد و خانواده پنج نفره با سه بچه‌ی با قدرت فوق بشری برای انجام ماموریتی از بازنشتگی بیرون می‌آیند. از دیگر صداگذاران این انیمیشن می‌توان به ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) و جیسون لی (Jason Lee) اشاره کرد.

جالب خواهد بود که ببینیم که آیا این دنباله میتواند به خوبی دستان این قهرمانان را پس از گذشت بیش از یک دهه روایت کند؟ تیم شگفتان‌‌انگیزان فقط در پایان نسخه‌ی اول به صورت کامل شکل گرفت؛ دیدن یک خانواده که در کنار هم با جرم ونایت مبارزه می‌کنند هیجان‌انگیز خواهد بود. البته این خانواده یک یار همیشگی دارد که Frozone دارد که ساموئل ال جکسون وظیفه‌ی صداپیشگی او را بر عهده دارد.

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.