کامیک‌کان: نفستان را در سینه حبس کنید! تریلر آکوامن از راه رسید

22 July 2018 - 15:06

جیمز وان و جیسون موموآ سرانجام اولین تریلر فیلم ابرقهرمانی Aquaman را منتشر کردند. پنل کامیک‌کان این‌بار با صدای آب شروع شد، جیسون موموآ با صدای فریادی به بلندی آب مانند یک ستاره راک وارد سالن H شد. وان نیز به او پیوست در حالی که ستاره‌هایی همچون امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن و یحیی عبدل‌المتین نیز حضور داشتند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وان گفت: می‌خواستم فیلم ابرقهرمانی بسازم که مانندش را تا حالا ندیده باشید. می‌خواستم فیلم‌مان منحصر به فرد باشد. برای همین فیلم من بیشتر شبیه فیلم فانتزی علمی‌تخیلی است تا اینکه فیلم ابرقهرمانی سنتی باشد.

بعد از نمایش تریلر فیلم، وان و تیم‌اش ویدئو بیشتری فقط برای افراد حاضر در سالن H پخش کردند. این ویدئو شامل صحنه‌ای از حضور موموآ بود که لباس زرد رنگ مدرسه به تن داشت و همچنین صحنه اکشنی که آتلانا (کیدمن) را نشان می‌داد. آکوامن و مرا (هرد) نیز دیده شدند که در شهر دور افتاده‌ای مشغول فهمیدن رازهایی بودند. کوسه‌ها و اژدهاها و صحنه جنگ آکوامن و مرا برای فرار از دست بلک مانتا (عبدل‌المتین) و افرادش نیز نشان داده شدند.

آکوامن: “بهتر و بزرگتر از یک پادشاه چیست؟”
مرا: “یک قهرمان”

این تریلر مورد انتظارترین تریلر کامیک‌کان امسال بود و وان باید توضیح می‌داد چرا در این مدت هیچ تریلری از فیلم منتشر نشد. او فوریه توییتی منتشر کرد که گفته بود تا وقتی کار جلوه‌های ویژه فیلم به پایان نرسد چیزی منتشر نمی‌کند. او در پست‌اش نوشت: هنوز برای انتشار چیزی آماده نیستم. این فیلم پر از جلوه‌های ویژه است و روند کار بسیار کند است.

فیلم آکوامن ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.