کامیک-کان: تریلر رسمی فصل چهارم سریال Legends of Tomorrow

22 July 2018 - 23:30

شبکه CW به تازگی تریلر رسمی فصل چهارم سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) را منتشر کرد. پخش فصل چهارم این سریال از تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۳۰ مهر ۱۳۹۷) از شبکه CW آغاز خواهد شد. در ادامه همراه با سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

همچنین بازیگران فصل جدید نیز اعلام شده‌اند که رومانا یانگ (Ramona Young) را در نقش شخصیت آلاسکا یو (Alaska Yu) می‌بینیم؛ کاراکتر تیپیکال بیست ساله‌ای که به راحتی با مفاهیم رمانتیک و رمان‌های فانتزی تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد. این کاراکتر نمونه‌ای از متخصصان در جهان موجودات جادویی است که تیم افسانه‌ای‌ها باید در فصل چهارم با آنان روبه‌رو شوند. در تیم افسانه‌ای‌ها، آلاسکا به زودی یاد می‌گیرد که سرش را از ابرها بیرون کند و به یک ابرقهرمان تبدیل شود.

علاوه بر یانگ، تام نیلسون (Tom Wilson) در نقش پدر نیت هیوود (Nate Heywood) یعنی هنک هیوود (Hank Heywood) نیز در فصل چهارم حضور خواهد داشت؛ با یک عمر سابقه حضور در ارتش و دپارتمان. از لحاظ دفاعی، هنک بخشی از زنجیره بلندمدت خانواده هیوود در خدمت به کشور است. هنک جذاب و فریبنده به نیت عشق می‌ورزد اما این باعث نمی‌شود که نیت عضویت در تیم افسانه‌ای‌ها را برای پدرش فاش کند!

پس از کشتن مالوس (Mallus) به وسیله یک حیوان غول‌پیکر به نام Beebo، تیم افسانه‌ای‌ها آماده رها کردن گاز شدند. این زمانی بود که کنستانتین (Constantien) وارد شد تا به آن‌ها اطلاع دهد که در حل یک مشکل بزرگ، مشکل بزرگتر دیگری را به وجود آورده‌اند! هنگامی که تیم افسانه‌ای‌ها اجازه می‌دادند زمان برای شکست مالوس بگذرد، دیوار بین دنیاها فرو ریخت. اکنون همه‌جا به “فراریان” آلوده شده است؛ موجودات جادویی‌ای از اسطوره‌ها و افسانه‌ها. این فراریان که در طول زمان به وسیله کنستانتین طرد شده بودند، اکنون دسته دسته به دنیای ما بازخواهند گشت تا یک شلوغ‌کاری حسابی برپا کنند. حال، در‌حالی‌که جهنم همه‌جا را فرا گرفته است، چه کسی را باید فراخواند؟! درست است، تیم افسانه‌ای‌ها!

بازیگران Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) عبارتند از: برندون روث (Brandon Routh) در نقش ری پالمر/ اتم (Ray Palmer/The ATOM)، کیتی لاتز (Caity Lotz) در نقش سارا لنس/ قناری سفید (Sara Lance/White Canary)، دامینیک پرسل (Dominic Purcell) در نقش میک روری/ هیت ویو (Mick Rory/Heat Wave)، نیک زانو (Nick Zano) در نقش نیت هیوود/ استیل (Nate Heywood/Steel)، میسی ریچاردسون سلرز (Maisie Richardson-Sellers) در نقش ویکسن (Vixen)، جس مکالن (Jes Macallan) در نقش آوا شارپ (Ava Sharpe)، کورتنی فورد (Courtney Ford) در نقش نورا دارک (Nora Darhk) و مت رایان (Matt Ryan) در نقش کنستانتین.

تهیه‌کنندگان سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) که براساس شخصیت‌های دنیای DC ساخته شده است، کمپانی Bonanza Productions Inc.، بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر و کمپانی تهیه و تولید گرگ برلانتی (Greg Berlanti) هستند و گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim)، فیل کلمر (Phil Klemmer) و سارا شکتر (Sarah Schechter) تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه می‌باشند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.