تریلر جدیدی از فیلم “جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد” منتشر شد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در طی کنفرانس بین‌المللی کامیک-کان سن دیگو (Comic-Con San Diego)، تریلر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتشر کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله به تماشای این تریلر منتشر شده بنشینید.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald دومین فیلم از پنج فیلم جدیدی است که به ماجراجویی در دنیای جادوگران جی.‌کی. رولینگ (J.K. Rowling) می‌پردازد. ستارۀ این فیلم ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر (Newt Scamandar) است و در کنار هنرمندانی چون کاترین واترسون (Katherine Waterson)، دن فوگلر (Dan Fogler)، آلیسون سودول (Alison Sudol) و ازرا میلر (Ezra Miller) در این سری فیلم‌ها حضور دارد. همچنین بازیگران جدیدی برای بازی در این قسمت به هنرمندان ذکر شده اضافه شده‌اند، از جمله کلودیا کیم (Claudia Kim)، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz)، کالوم ترنر (Callum Turner) به همراه جود لا (Jude Law) در نقش آلبوس دامبلدور (َAlbus Dumbeldore) و جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گلرت گریندل‌والد (Gellert Grindelwald).

در پایان فیلم اول، جادوگر سیاه نیرومند یعنی گلرت گریندل‌والد با همکاری نیوت اسکمندر، توسط ماکوسا (MACUSA) یا همان (کنگره جادو ایالات متحده آمریکا) دستگیر شد. ولی متاسفانه گریندل‌والد از زندان فرار کرد و اکنون درحال تلاش است تا بتواند برای خود پیروانی پیدا کند و گروه خودش را تشکیل دهد که هدف آن‌ها ارتقای جادوگران با خون خالص است، تا بتوانند بر تمام موجودات غیرجادویی و ماگل‌ها حکمرانی کنند.

آلبوس دامبلدور برای خنثی کردن نقشه‌های پلید گریندل‌والد، از دانش‌آموز قدیمی خودش یعنی نیوت اسکمندر درخواست کمک می‌کند و اسکمندر نیز درخواست کمک دامبلدور را می‌پذیرد؛ اما او خبر ندارد که چه خطراتی در ادامه انتظار او را می‌کشد. اکنون در دنیای جادوگری که درحال تقسیم شدن و فروپاشی از داخل است، داستان این فیلم قرار است تا عشق و وفاداری افراد را آزمایش کند، حتی در بین دوستان صمیمی و اعضای یک خانواده.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald توسط دیوید یاتس (David Yates) و براساس فیلم‌نامه‌ای به قلم جی.کی. رولینگ، کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگان این فیلم را افرادی چون دیوید هیمن (David Heyman)، جی.کی. رولینگ، استیو کلاوز (Steve Kloves) و لیونل ویگرام (Lionel Wigram) برعهده دارند. این فیلم از تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ بر روی پرده سینماها به نمایش درخواهد آمد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.