اطلاعات جدیدی از بازسازی Jay and Silent Bob اعلام شد

23 July 2018 - 17:00

در طول مراسم کامیک‌-کان سن دیگو؛ «کوین اسمیت» (Kevin Smith)، کارگردان فیلم Jay and Silent Bob Strike Back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند»، اطلاعات جدیدی درباره‌ی بازسازی این اثر در اختیار مخاطبان قرار داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسمیت تایید کرد که این فیلم پیش‌رو قرار است از ماه نوامبر (آبان) شروع به فیلم‌برداری کند. او همچنین گفته باید انتظار حضورهای افتخاری در این فیلم را هم داشته باشیم و بازیگران سریال The Flash «فلش»، از جمله «گرانت گاستین» (Grant Gustin)، «کارلوس والدس» (Carlos Valdes) و «تام کاوانا» (Tom Cavanagh) در فیلم نقش کوتاهی خواهند داشت. اسمیت با توجه به کارگردانی سه قسمت از این سریال‌ برای شبکه «CW»، با همه‌ی این بازیگرها کار کرده است. او درباره‌ی بازسازی فیلم «جی و باب ساکت» گفته طنزی احمقانه بوده که بازسازی اخیر فیلم‌ها را به تمسخر می‌گیرد و چهره‌های آشنا و حضورهای افتخاری کوتاهی‌ را در خود جای داده است.

شخصیت‌های «جی» و «باب» که توسط کوین اسمیت خلق شده‌اند و خود او به همراه «جیسون موس» (Jason Mewes) به ایفای آن‌ها پرداخته، در دنیایی خیالی به نام «View Askewniverse» قرار دارند و در مجموعه فیلم‌های مرتبطی به نمایش درآمده‌اند. این فیلم‌ها به ترتیب Clerks «فروشنده‌ها»، Mallrats «پاساژگردها»، Chasing Amy «به دنبال امی»، Dogma «جزم‌اندیشی»، Jay and Silent Bob Strike Back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند»، Clerks II «فروشنده‌ها ۲» هستند و همچنین سریالی به نام Clerks: The Animated Series «فروشنده‌ها: انیمیشن سریالی» ساخته شده که در آن شاهد این شخصیت‌ها هستیم. جدا از این‌ها، جی و باب در دنیای کامیک و بازی‌های ویدیویی هم حضور داشته‌اند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.