اعلام تاریخ نمایش سریال Sly Cooper

23 July 2018 - 23:10

سریال انیمیشنی که براساس بازی ویدیویی Sly Cooper (کوپر ناقلا) در حال ساخت است، در اکتبر ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۷) و در ۵۲ اپیزود برای فصل اول منتشر خواهد شد. سال گذشته اعلام شد که کمپانی Technicolor Animation Productions در حال همکاری با شرکت سونی برای ساخت اقتباسی تلویزیونی از بازی Sly Cooper (کوپر ناقلا) به همراه تمامی شخصیت‌های شناخته شده آن است. حال، مدیران کمپانی برنامه‌سازی کودکانِ PGS Entertainment با انتشار پستی در فروم بازی‌های ویدیویی ResetEra، خبر از نمایش قسمت‌های ابتدایی آن در اکتبر ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۷) می‌دهند. با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی PGS Entertainment خلاصه‌ای از این نمایش را نیز به اشتراک گذاشته که به شرح زیر است:

Sly Cooper (کوپر ناقلا) داستان یک راکون مقاوم و سخت کاریزماتیک است که به نوعی رابین‌هود مدرن محسوب می‌شود که عدالت را به شهرش بازمی‌گرداند. با ترکیب طنز، اکشن و حضور کاراکترهای قابل‌توجه، Sly Cooper (کوپر ناقلا) قول می‌دهد که بدل به مجموعه‌ای فراموش نشدنی شود.

این سریال قرار است داستان اسلای کوپر و دو تن از بهترین دوستانش به نام‌های بنتلی (Bentley‌) و مورای (Murray) را روایت کند. کمپانی PGS Entertainment همچنین تریلری را که برای فیلم سینمایی Sly Cooper (کوپر ناقلا) در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، بار دیگر به اشتراک گذاشته است. این فیلم قرار بود توسط سونی پیکچرز ساخته و در سال ۲۰۱۶ اکران شود اما هیچگاه جامه عمل نپوشید. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

براساس گزارش‌های این کمپانی، ۲۶ اپیزود اول این مجموعه که در اکتبر ۲۰۱۹ (مهرماه ۱۳۹۷) به نمایش درخواهد آمد، ۱۱ دقیقه‌ای خواهد بود. پس از آن اپیزودهای ۲۷ تا ۵۲ نیز در ژوئیه ۲۰۲۰ (تیرماه ۱۳۹۹) عرضه خواهد شد و فصل اول به پایان خواهد رسید. PGS Entertainment همچنین مصاحبه‌ای را با دو مدن (Dev Madan)، یکی از سازندگان اصلی بازی Sly Cooper (کوپر ناقلا) و کارگردان هنری آن انجام داده است. مدن در این مصاحبه اظهار داشت:

Sly یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در نمونه‌های کاری ماست. نسل گیمرها با Sly و ارتباطات قابل اعتمادش، تبهکارانی که با آن‌ها روبه‌رو است و فضایی که او در آن زندگی می‌کند، آشنا هستند. تصاویر شگفت‌انگیزی در بازی وجود دارد که به راحتی می‌توانند به صفحات تلویزیون انتقال یابند.

منبع: comicbook

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.