گرامیداشت ۵۰ سالگی سریال The Prisoner

24 July 2018 - 09:00

خانه چاپ Vice Press برای جشن ۵۰ سالگی انتشار سریال The Prisoner (زندانی) در ایالات متحده، تصویر چاپی‌ای را که توسط طراح مشهور، پل من (Paul Mann)، طراحی شده است، در اختیار سایت کامینگ‌سون (ComingSoon) قرار داده است. البته تصویر چاپی اصلی در روز جمعه ۲۷ ژوئیه (۵ مردادماه) در وبسایت Vice Press منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید همراه با سینماگیمفا این اثر هنری را مشاهده نمایید:

تصویر چاپی The Prisoner (زندانی) که در اندازه‌ی ۵٫۲۷x20 اینچ می‌باشد، ارزشی به مبلغ ۴۰ پوند (تقریبا ۵۰ دلار آمریکا) دارد. این اثر یک چاپ هنری مطلوب است که به شیوه‌ی چاپ لیتوگرافی کلاسیک و بر کاغذ اعلی و فوق‌العاده سفیدی کار شده است.

Vice Press یک خانه چاپ بریتانیایی است که توسط هنرمند، مت فرگوسن (Matt Ferguson)، تاسیس شده است و بر تولید آثار چاپی از عناصر هنر عامه تمرکز دارد مانند خلق آثاری از فیلم‌ها، بازی‌ها و گونه‌های ادبی محبوب. این خانه چاپ با هنرمندان مشهور سراسر دنیا برای خلق آثار هنری جدید و متمایز همکاری می‌کند. Vice Press همچنین با استودیوها، کمپانی‌های تولیدی و توزیع‌کنندگان همکاری می‌کند تا قطعات، آثار چاپی، پوسترها و کمپین‌های مصور برای انتشار و تبلیغ پروژه‌های تصویری بسازد.

پل من نیز برای بیش از ۴۰ سال تصویرگر فعال و هنرمند حرفه‌ای منطقه‌ی سالت لیک سیتی (Salt Lake City) آمریکا محسوب می‌شود. او هنر خود را از طریق انتشار آثار تصویری گوناگون و برپاکردن گالری‌های مختلف غنا بخشیده است. وی به سبب ترکیب‌بندی‌های بی‌نظیر و متودهای اثبات شده‌اش، به عنوان یکی از برترین‌های این صنعت در جهان شناخته می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.