چرا ناتالی پورتمن فیلم‌های Star Wars را به فرزندهایش نشان نمی‌دهد؟

2 September 2016 - 10:00

همه ما به دلیلی دیگر به سراغ سه‌گانه دوم فیلم‌های Star Wars نمی‌رویم. خیلی از ما آن‌ها را مضحک قلمداد می‌کند و بسیاری از طرفداران بخاطر ضعف‌های بی‌شمار از این سه فیلم که پیش در‌آمد سه‌گانه اصلی به شمار می‌رود متنفر هستند. اما وقتی ناتالی پورتمن گفت که فیلم‌های جنگ ستارگان را به فرزند خود نشان نداده است، بسیار تعجب کردیم! به هرحال می‌دانیم که او از نقش‌های اصلی این سه فیلم دوم بود و در قالب پدمه آمیدالا، معشوقه آناکین اسکای‌واکر، حضور داشت.

بگذارید خیالتان را راحت کنیم، دلیل ناتالی پورتمن برای نشان ندادن فیلم‌های استاروارز به فرزندش بر سر نفرت‌انگیزی شخصیت جارجار نیست! این بازیگر در مصاحبه‌اش با جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) اعلام کرد که فرزندش استاروارز را ندیده است اما در ارتباط با این فیلم می‌داند. دلیل پورتمن بسیار توجیح و قابل درک بود:

حیف است! وقتی آن را می‌ساختیم با خود می‌گفتم که این قرار است باحال‌ترین چیز ممکن شود و وقتی یک روز بچه دار شوم می‌توانم این فیلم‌ها را به آن‌ها نشان دهم. و پسرها را هم که می‌دانید، ذهن و فکرشان کاملاً درگیر استاروارز است و قبل از اینکه فیلم‌ها را ببینند از همه چیزش با خبر می‌شوند. اما بعد به این موضوع فکر کردم که در این فیلم‌ها می‌میرم! فکر کنم دیدن مرگ من برای بچه‌هایم چیز ترسناکی باشد.

همان‌طور که می‌دانید در آخر فیلم ششم دنیای استاروارز با نام Revenge of the Sith «انتقام سیث» پدمه آمیدالا (با بازی پورتمن) لوک اسکای‌واکر و لیا اورگانا را که هردو فرزندان آناکین اسکای‌واکر هستند به دنیا می‌آورد و در همین حین می‌میرد. پس نگرانی این مادر کاملاً قابل قبول است و می‌توانیم آن را درک کنیم. البته از طرف دیگر پدمه آمیدالا صحنه‌های بسیار حماسی و جذابی دارد که در آن به خوبی هرچه تمام‌تر می‌درخشد؛ به هرحال فرزندان او هم باید افتخار کنند که مادرشان در کهکشانی دور برای جمهوری جنگیده و از افراد کلیدی حماسه استاروارز بوده است.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.