رابرت دنیرو در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جوکر

24 July 2018 - 10:26

فیلم ریشه‌شناسی جوکر که جدا از دنیای گسترده دی‌سی ساخته می‌شود، اول این ماه چراغ سبز گرفت و تاریخ اکرانش نیز مشخص شد. حالا، طبق گفته هالیوود ریپورتر، رابرت دنیرو در حال مذاکره برای پیوستن به خواکین فینیکس است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر ۷۴ ساله که برای بازی در فیلم‌هایی مانند Goodfellas و Godfather Part II به شهرت رسیده، در صورت توافق در اولین فیلم کمیک خود ظاهر می‌شود. جزئیات داستان هنوز مشخص نگردیده اما وقایع این فیلم در گاتهام، اوایل دهه ۸۰ رخ می‌دهد و دنیرو میزبان تاک شو است که ابزار دست تبهکار بدنامی می‌شود. زازی بیتز (Zazie Beetz) نیز در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم است.

تاد فیلیپس (Todd Phillips) کارگردان فیلم است، و این فیلم جدید پیرامون شخصیت بدنامی است و داستان مستقل و اورجینالی دارد که تاکنون دیده نشده است. فیلیپس جامعه‌ای را به تصویر می‌کشد که نه تنها به مطالعه شخصیت با جراتی می‌پردازد بلکه داستان گسترده‌ای دارد.

فیلیپس فیلم‌نامه‌ای از اسکات سیلور (Scott Silver) را کارگردانی می‌کند. این فیلم را اما تیلینگر کاسکوف (Emma Tillinger Koskoff) تولید می‌کند و ریچارد باراتا (Richard Baratta) تهیه‌کننده اجرایی آن است و تولیدش اواخر امسال آغاز می‌گردد. این فیلم را برادران وارنر پیکچرز در جهان توزیع می‌کنند.

قرار شده جوکر ۴ اکتبر ۲۰۱۹ اکران شود. در این تاریخ، Gemini Man پارامونت به کارگردانی انگ لی و The Woman in the Window فاکس با بازی امی آدامز اکران می‌شوند.

استودیو برادران وارنر در حال ساخت فیلم جوکر دیگری با بازی جرد لتو است که نقش خود در جوخه انتحاری را مجددا ایفا می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.