فیلمی با اقتباس از رمان From A Buick 8 ساخته می‌شود

24 July 2018 - 13:08

سایت خبری ددلاین اعلام کرده که رمان From A Buick 8 نوشته‌ی استفان کینگ برای اقتباس توسط Hyde Park Entertainment انتخاب شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ویلیام برنت بل (William Brent Bell) برای نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی این اقتباس انتخاب شده است. بل تجربه حضور در پروژه‌های سوپرنچرال و ژانر ترسناک را دارد و روی فیلم‌های The Boy و The Devil Inside کار کرده است.

رمان کینگ که سال ۲۰۰۲ منتشر شد، بدین گونه توصیف گردیده:

ند ویلکاکس (Ned Wilcox) کمی بعد از پدرش، که نظامی ایالت پنی‌سیلوانیا بود و در تصادف ماشین کشته شد، متوجه می‌شود که اعضای سپاه D راز فاش نشده‌ای دارند. آن‌ها ۱۹۵۴ Buick Roadmaster را به مدت ۲۰ سال و بنا بر دلیل خوبی، ذخیره کرده‌اند. آشکار شدن آن در جهان ممکن است باعث تخریب ابعادی که می‌دانیم، شود.

آشوک آمریتراج (Ashok Amritraj) از هاید پارک اینترتینمنت این فیلم را تولید می‌کند. ادیسون مهر (Addison Mehr) و پریا آمریتراج (Pariya Amritraj) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند. پروژه بعدی هاید پارک، Prey است که توسط جیسون بلوم (Jason Blum) از بلوم‌هاوس تولید می‌شود. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.

این اقتباس قبلا توسط جورج آ. رومرو (George A. Romero) در حال ساخت بود. بعدا توب هوپر (Tobe Hooper) جایگزین رومرو شد اما تولید فیلم قبل از تبلیغ، متوقف گردید.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.