بازیگر و کارگردانان فیلم All the Bright Places مشخص گردید

24 July 2018 - 16:39

کارگردان فیلم Hearts Beat Loud، برت هالی (Brett Haley) کارگردان All the Bright Places شده و جاستیس اسمیت (Justice Smith) و ال فانینگو (Elle Fanningto) در فیلم اقتباسی رمان YA نوشته جنیفر نیون بازی می‌کنند که کمپانی Mazur/Kaplan و Echo Lake Entertainment می‌سازند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

لیز حنا (Liz Hannah) با نیون فیلم‌نامه را می‌نویسد و تولید فیلم پاییز امسال آغاز می‌گردد. استودیو FilmNation فروش بین‌المللی فیلم را برعهده دارد.

رمان ۲۰۱۵ نیون داستان وایولت مارکی و تئودور فینچ است که با یکدیگر آشنا شده و زندگی همدیگر را برای همیشه تغییر می‌دهند. با اینکه آن‌ها با ترس‌های احساسی و فیزیکی گذشته‌شان در حال کشمکش هستند، متوجه می‌شوند که حتی کوچکترین مکان‌ها و لحظات معنی‌دار هستند. این درام درباره بیماری روحی و زیبایی و تاثیر ماندگار عشق جوانی است.

پاولا مازور و میشل کپلان همراه با داگ منکاف، اندی اسپالدینگ و بریتانی کاهان و فانینگ در حال تولید فیلم هستند. حنا نیز تهیه‌کننده اجرایی کار است.

هالی اخیرا کارگردانی فیلم Hearts Beat Loud را با نیک‌ آفرمن و کرسی کلمون برعهده داشته که ماه گذشته اکران گردید. او همچنین پارسال فیلم The Hero را با بازی سم الیوت کارگردانی کرد.

اسمیت نیز بازی در فیلم‌های Paper Towns و The Get Down نتفلیکس و Jurassic World: Fallen Kingdom را تجربه کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.