الیزابت شو در سریال درام شبکه‌ی TNT به تهیه‌کنندگی اجرایی رابرت داونی جونیور بازی می‌کند

24 July 2018 - 17:20

شبکه‌ی کابلی TNT سفارش ساخت سریال درام Constance «کانستنس» با حضور الیزابت شو (Elisabeth Shue) و تهیه‌کنندگی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Junior) و  سریال Beast Mode به نویسندگی دیوید شنیدرمن (David Schneiderman) را داده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

سریال «کانستنس» به نویسندگی کی‌سی پری (KC Perry) اثری با طنزی سیاه توصیف شده که داستان زنی را روایت می‌کند که از پذیرش محو شدن در دوران افول سر باز می‌زند. قصه پیرامون ملکه‌ی زیبایی سابقی به نام کانستنس یانگ (Constance Young) می‌گردد که اکنون به کارمندی در شهری کوچک تبدیل شده و زندگی‌اش پس از مرگ اسرارآمیز همسرش به آشوب کشیده می‌شود. کانستنس پس از این‌که پی می‌برد او و خانواده‌اش در مرز ورشکستگی قرار دارند ضمن کار در اداره‌ی شهرداری سعی می‌کند تا در دنیای به شدت رقابتی فروش محصولات آرایشی پیشرفت کند.

این سریال توسط کمپانی Sonar Entertainment و نیز کمپانی رابرت داونی جونیور و همسرش به نام Team Downey تهیه می‌شود. این دو نفر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را نیز در کنار آماندا بِرِل (Amanda Burrell)، بیل دوبوکو (Bill Dubuque)، تام لزینسکی (Tom Lesinski) جنا سنتویانی (jenna Santoianni) و جسی پرتز (Jesse Peretz) بر عهده دارند و پرتز قرار است پایلوت این سریال را کارگردانی کند. شو بعد از این پروژه در سریال درام کمپانی آمازون به نام The Boys «پسرها» ظاهر می‌شود که پری تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

سریال Beast Mode الهام گرفته از زندگی مربی افسانه‌ای بوکس آن ولف (Ann Wolfe) است و داستان زن بااستعداد اما آسیب‌دیده‌ای را روایت می‌کند که با روحیه «بکش یا کشته شو» پیش می‌رود. اگرچه این خصیصه او را به مربی معرکه‌ای تبدیل می‌کند اما مشکلاتی را در باقی جنبه‌های زندگی برایش ایجاد می‌کند. شندرمن تهیه‌کنندگی اجرایی پایلوت این سریال را از طریق کمپانی‌های MARCO و Studio T بر عهده خواهد داشت. چارلز دی. کینگ (Charles D. King)، استفانی هیو (Stefanie Huie) کیم راس (Kim Roth) و پاپی هنکس (Poppy Hanks) نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند.

سریال‌های «کانستنس» و Beast Mode متعلق به دو دنیای کاملا متفاوت هستند؛ یکی دنیای محصولات آرایشی و جنایت و دیگری دنیای بوکس. اما هر دوی این سریال‌ها درباره‌ی زنان قدرتمند و پیچیده‌ای است که نیروی ذاتی فوق‌العاده‌ای دارند. سارا آبری (Sarah Aubrey) رئیس بخش برنامه‌های اورجینال شبکه‌ی TNT :

ترکیب شورمندی و جاه‌طلبی با دوز مناسبی از دیوانگی، آن‌ها را به کاراکترهایی فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند و بینندگان ما قطعا دوست‌شان خواهند داشت.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.