آمازون ساخت فصل چهارم The Man in the High Castle را تایید کرد

24 July 2018 - 19:00

هنوز فصل سوم سریال The Man in the High Castle «مردی در راس قلعه» که براساس رمانی با همین نام ساخته شده، در اختیار مخاطبان قرار نگرفته؛ اما کمپانی آمازون اعلام کرد که فصل چهارم این سریال را هم خواهد ساخت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

از بازیگران سریال «مردی در راس قلعه» می‌توان به «الکسا داوالس» (Alexa Davalos)، «روپرت اوانس» (Rupert Evans)، «لوک کلایتنک» (Luke Kleintank)، «دی‌جی کوالز» (DJ Qualls)، «جوئل دی لا فونته» (Joel De La Fuente)، «برنان بران» (Brennan Brown)، «بلا هیتکوت» (Bella Heathcote)، «کلوم کیت رنی» (Callum Keith Rennie)، «کری هیرویوکی تاگاوا» (Cary-Hiroyuki Tagawa) و «روفس سوئل» (Rufus Sewell) اشاره کرد. این سریال توسط «فرانک اسپاتنیتز» (Frank Spotnitz) که بر روی سریال The X-Files «پرونده‌های ایکس» کار کرده، خلق و توسعه داده شده؛ و در کنار او، «ریدلی اسکات» (Ridley Scott)، «دیوید دابیلو. زاکر» (David W. Zucker)، «ریچارد هوس» (Richard Heus)، «آیسا دیک هکت» (Isa Dick Hackett) و «دنیل پرسیوال» (Daniel Percival) در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی فصل سوم حضور داشته‌اند. «اریک اورمایر» (Eric Overmyer) که از کارهایش می‌توان سریال‌های «Treme» ،«Bosch» و «The Affair» را نام برد، قرار است نقش شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی فصل سوم را برعهده داشته باشد.

این سریال براساس کتابی به قلم «فیلیپ کی. دیک» (Philip K. Dick) بوده و داستانی خیالی را روایت می‌کند. در این داستان نیروهای متحدین پیروز جنگ جهانی دوم محسوب می‌شوند و در پی این اتفاق، ایالات متحده به سه قسمت تقسیم شده است: کشور دست نشانده ژاپن با نام کشور «پسیفیک آمریکا» که از غرب کوه‌های راکی تشکیل شده؛ کشور دست نشانده نازی که از قسمت‌های شرقی ایالات متحده تشکیل شده و منطقه‌ی جداکننده‌ی این دو ناحیه که کشور «کوه راکی» نامیده شده است. منطقه کوه راکی که منطقه‌ای بی‌طرف به شمار می‌رود، زادگاه گروه مقاومت به رهبری مردی مرموز که با نام «مردی در راس قلعه» از او یاد شده، تبدیل می‌شود.

هنوز تاریخ پخشی برای فصل چهارم در نظر گرفته نشده، اما فصل سوم که قیام مخالفان و همچنین چگونگی برخورد هر شخصیت با پی بردن به وجود جهان‌های موازی را نشان می‌دهد، قرار است در ۵ اکتبر (۱۳ مهر) شروع به پخش کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.