سریال Wynonna Earp برای فصل چهارم تمدید شد

24 July 2018 - 18:30

شبکه «سای‌فای» (SyFy) طی مراسم کامیک-کان سن دیگو، طبق رسم چند ساله‌اش برای تمدید سریال Wynonna Earp «وینونا ارپ»، به ساخت فصل چهارم چراغ سبز نشان داد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۶ و فصل دوم در ۲۰۱۷ از شبکه سای‌فای پخش شد. فصل سوم هم که به تازگی کار خود را آغاز کرده و اولین قسمت از آن پخش شده، قرار است ۱۱ قسمت دیگر از داستان وینونا ارپ را روایت کند. شبکه «سای‌فای» طی چند سال گذشته در مراسم‌های کامیک‌-کان، این سریال را برای فصل‌های جدید تمدید کرده است. این شبکه امسال هم در پنل خود، طرف‌دارانش را با تایید ساخت فصل چهارم خوشحال کرد و به رسم همیشگی‌اش ادامه داد.

در کنار چیزهایی که می‌توانیم امسال از فصل سوم انتظار داشته باشیم، «دامینیک پراوست-چالکلی» بازیگر نقش «ویورلی» همچنین اطلاعات جدیدی داده و گفته که در طول داستان راز بزرگی از این شخصیت مخفی مانده است. او در این‌باره گفته:

«رابطه‌ی ویورلی و مادرش، با توجه به نبود پدرش، بسیار خاص بوده و یکی از بهترین خصیصه‌های او هم توانایی بخشش بقیه به شمار می‌رود. پس ویورلی هر کاری که از او بربیاید انجام می‌دهد تا دلیل مخفی نگه داشتن این راز توسط  «وینونا» را درک کند.»

سریال «وینونا ارپ»، داستان وینونا، نوه‌ی بزرگ و وارث «وایات ارپ» را روایت می‌کند. خانواده ارپ نفرینی به دنبال خود دارند و همیشه علیه شیاطین و اهریمن‌ها مبارزه کرده‌اند. وینونا به همراه چند نفر دیگر از جمله خواهرش ویورلی، باید از ورود مردگانِ زنده‌شده به این دنیا جلوگیری کند. بازیگرانی از جمله «ملانی اسکروفانو» (Melanie Scrofano)، «شامیر اندرسون» (Shamier Anderson)، «تیم روزان» (Tim Rozon) و «دامینیک پراوست-چالکلی» (Dominique Provost-Chalkley) در این سریال که براساس رمانی با همین نام، اثر «بو اسمیت» (Beau Smith) ساخته شده حضور دارند.

سریال وینونا ارپ با ۱۰ قسمت در سال ۲۰۱۹ بازخواهد گشت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.