شاید کارگردان Deadpool2 بازسازی فیلم «اژدها وارد می‌شود» را نیز بر عهده بگیرد!

24 July 2018 - 22:53

دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان فیلم Dead pool 2 «ددپول ۲» اکنون در حال مذاکرات برای کارگردانی بازسازی فیلم Enter the Dragon «اژدها وارد می‌شود» است. این فیلم در واقع بازسازی فیلم سال ۱۹۷۳ سینمای کلاسیک هنرهای رزمی از بروس لی (Bruce Lee) است. آن فیلم در هونگ‌کونگ اکران شد و پس از مرگ تراژدیک بروس‌لی هم این اتفاق افتاد. ۴۵ امین سالگرد مرگ او در ۲۰ام ژوئیه همین جمعه‌ی گذشته بود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم «اژدها وارد می‌شود»، یک هنرجوی ورزش‌های رزمی مجبور می‌شود تا مسابقات کاراته را در جزیزه‌ی اختصاصی هان (Han) پشت سر بگذارد. شخصیت شرور فیلم کسی است که مظنون به این است که از این جزیره بعنوان راهی جهت قاچاق مواد مخدر به تمام دنیا استفاده می‌کند. بروسلی در این فیلم متوجه می‌شود که خواهرش برای حفظ جانش در این جزیزه جنگیده است و در نهایت مجبور شد برای جلوگیری از تجاوز افراد هان، خودش را بکشد.

جان ساکسون (John Saxon) و جیم کلی (Jim Kelly)، باب وال (Bob Wall) و بولو ینگ (Bolo Yeung) صحنه‌های مبارزه‌ی این فیلم را رقم زدند و کین شیه (Kien Shih) خائنانی در هان پدید آورد. در این فیلم ویژگی‌هایی وجود داشت که در فرانچایز ۰۰۷ دیده بودیم و همچنین زمینه‌ی فیلم‌های هنرهای رزمی را گسترش داد و بروس‌لی را از یک بازیگر آسیایی به یک بازیگر هالیوودی تبدیل کرد.

در راستای اکران این فیلم مدرسه‌های آموزش کاراته در آمریکا شکل گرفتند و اکنون بازیگران زیادی را می‌بینیم که همچون بروس‌لی هستند اما در واقع کسی نخواهد توانست مثل بروس‌لی باشد.

شرکت Warner Bros تلاش کرده‌اند تا جادوی رابرت کلوز (Robert Clouse) برای کارگردانی این فیلم که در طی چند سال انجام شد را متوجه شوند. آن‌ها با فیلم سازانی مثل اسپایک لی (Spike Lee) و برت رتنر (Brett Ratner) صحبت کردند. اما لیتچ یک انتخاب هیجان انگیز است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.