حضور لین شی و سونیا والگر در فیلم Anderson Falls

24 July 2018 - 20:00

لین شی (Lin Shaye) بازیگر فرانچایز Insidious (توطئه‌آمیز) و سونیا والگر (Sonya Walger) بازیگر سریال Lost (گمشده) به فیلم جنایی و هیجان‌انگیز Anderson Falls پیوستند. دیگر بازیگران این پروژه عبارتند از: شان اشمور (Shawn Ashmore)، گری کول (Gary Cole)، دانیلا آلونسو (Daniella Alonso)، ریچارد هارمون (Richard Harmon) و واحینا جیوکانته (Vahina Giocante). با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان این فیلم جولین سری (Julien Seri) فرانسوی است و داستان آن حول کاراگاه جف اندرسون (Jeff Anderson) – با بازی شان اشمور – می‌چرخد که پس از خودکشی همسرش به این باور می‌رسد که او درواقع به قتل رسیده است. با انجام تحقیقات بیشتر، اندرسون پی ‌می‌برد که همسرش قربانی قاتلان زنجیره‌ای پدر و پسری شده است. درنهایت او مجبور می‌شود تا تمام قوانین را برای جلوگیری از کشته شدن دیگر زنان، بشکند.

گیلز دائوست (Giles Daoust) فیلمنامه این فیلم را نوشته است و تهیه‌کنندگان آن کمپانی Title Media، لوک بارنت (Luke Barnett) و وینسنت ماسچل (Vincent Masciale) از کمپانی Lone Suspect و مایک مکری (Mike Macari) از کمپانی Koji Productions می‌باشند. همچنین کاترین دومونسوکس (Catherine Dumonceaux) تهیه‌کننده اجرایی این پروژه است.

شی در پروژه بازسازی فیلم The Grudge (کینه) که توسط کمپانی سونی صورت می‌گیرد نیز حضور خواهد داشت در‌حالی‌که والگر را در پروژه Departures (خروج) و در کنار بازیگرانی همچون میسی ویلیامز (Maisie Williams)، نینا دوبرو (Nina Dobrev) و ایسا باترفیلد (Asa Butterfield) خواهیم دید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.