بازیگر سریال مردگان متحرک به سریال تلویزیونی The Purge پیوست

24 July 2018 - 21:13

سابرینا گنارینو (Sabrina Gennarino) بازیگر سریال مردگان متحرک که در سریال زامبی Tamiel بازی کرده، در درام شبکه کابلی NBCUniversal بازی می‌کند که در مرحله چهارم پخش می‌شود‌ به سریال تلویزیونی The Purge می‌پیوندد. برای جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

در ماه آوریل اعلام شد که بعنوان بخشی از قرارداد استودیو بلوم‌هاوس، The Purge، اسپین‌آف فرنچایز ترسناک موفق بلوم‌هاوس از جیمز دوموناکو (James DeMonaco) است. تلویزیون بلوم‌هاوس استودیو اصلی این اقتباس ۱۰ قسمتی است که دوموناکو آن را نوشته و تهیه می‌کند. آنتونی همینگوی (Anthony Hemingway) اولین قسمت آن را کارگردانی می‌کند‌.

هالیوود ریپوتر متوجه شده که گنارینو نقش مدلین را بازی می‌کند و به بازیگرانی همچون گابریل چاواریرا (Gabrial Chavarria)، لی‌لی سیمونز (Lili Simmons)، لی ترگسن (Lee Tergesen)، جسیکا گارزا (Jessica Garza) و آماندا وارن (Amanda Warren) پیوسته است.

سریال تلویزیونی The Purge همانند فرنچایز موفق و اورجینال بلوم‌هاوس، آمریکا را با حکمرانی سیاسی کل‌گرایان نشان می‌دهد. هر یک از شخصیت‌ها با گذشته‌شان درگیر هستند و تلاش می‌کنند بفهمند چطور از دوره ۱۲ ساعته تمامی جنایت قانونی مانند قتل نجات یابند.

تیم اصلی تیم این سریال مایکل بی، برد فولر و اندرو فرم همراه با کا. لمرکر در منصب تهیه‌کننده هستند. توماس کلی شورانر و تهیه‌کننده اجرایی سریال است.

گنارینو اظهار داشته:

من به شدت خوشحالم عضوی از این سریال تلویزیونی هستم. مجموعه فیلم‌های The Purge بسیار موفق هستند و باعث افتخار است بخشی از سریال فوق‌العاده و بازیگران و عوامل با استعداد باشم.

گنارینو بجز مردگان متحرک در سریال‌های Claws, Criminal Minds, The Sopranos و NCIS: New Orleans بازی کرده و در فیلم‌های Days of Darkness, The Monkey’s Paw, Left Behind, 13 Sins و Jack Reacher: Never Go Back در مقابل تام کروز ایفای نقش کرده است. او در مقام نویسنده و تهیه‌کننده، کارش را با The Hyppocratic Oath آغاز کرد و بعد از آن After با بازی کتلین کوینلان (Kathleen Quinlan)، جان دالان (John Dolan)، پابلو اسکریبر (Pablo Schreiber)، دیان نیل (Diane Neal) و مندی گونزالز (Mandy Gonzalez) را نوشت. پروژه بعدی او، Craftique، در دست ساخت است‌.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.