دن استیونز، هریسون فورد را در Call of the Wild همراهی می‌کند

25 July 2018 - 20:00

با توجه به گزارشات مجله «هالیوود ریپورتر»، «دن استیونز» (Dan Stevens) بازیگر سریال ‌Legion «لژیون» و فیلم Beauty and the Beast «دیو و دلبر»، قرار است «هریسون فورد» (Harrison Ford) را در فیلم Call of the Wild «آوای وحش» که براساس رمانی با همین نام به قلم «جک لندن» (Jack London) ساخته خواهد شد، همراهی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

«آوای وحش» مشهورترین و تاثیرگذارترین رمان جک لندن محسوب می‌شود که در سال ۱۹۰۳ به چاپ رسید. این کتاب داستان «باک»، سگی اهلی را روایت می‌کند که سر از محیط خشن و بی‌رحم منطقه «کلوندایک» در دوره‌ی هجوم جویندگان طلا به ایالت «یوکان» درمی‌آورد. هریسون فورد که به تازگی در دنباله‌ی مجموعه فیلم «بلید رانر»، یعنی Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» دیده شده، قرار است نقش «جک تورنتون» را که یک معدن‌یاب است و در یوکان به دنبال طلا می‌گردد، بازی کند.

«کریس سندرز» (Chris Sanders)، که بر روی انیمیشن‌های The Croods «خانواده کرودها» و How To Train Your Dragon «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» کار کرده، قرار است کارگردانی اولین فیلم لایو-اکشن خود را با آوای وحش تجربه کند. «مایکل گرین» (Michael Green) هم که فیلم‌نامه‌ی Logan «لوگان» را در کارنامه دارد، نویسندگی این اثر را برعهده خواهد داشت.

دن استوینز به تازگی در فصل دوم لژیون دیده شده و همچنین قرار است در اثر جدید «نتفلیکس» یعنی Apostle «حواری» به کارگردانی «گارث اونس» (Gareth Evans) دیده شود. این فیلم در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و از حضور بازیگران دیگری مثل «مایکل شین» (Michael Sheen) و «لوسی بوینتون» (Lucy Boynton) بهره برده است. او همچنین اخیرا به پروژه Her Smell «رایحه‌ی او» که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود پیوسته و در کنار «الیزابت ماس» (Elisabeth Moss)، «امبر هرد» (Amber Heard) و «کارا دلوین» (Cara Delevigne) به ایفای نقش خواهد پرداخت.

آوای وحش قرار است در کریسمس ۲۰۱۹ در سراسر جهان به روی پرده‌ی سینما برود.

منبع: TheHollywoodReporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.