اما تامپسون به اسپین‌آف Men in Black پیوست

25 July 2018 - 20:58

اما تامپسون برای بازی در ریبوت Men in Black سونی که تولیدش این ماه در لندن آغاز می‌گردد، به کریس همسورث و تسا تامپسون می‌پیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لیام نیسون (Liam Neeson) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) دیگر نام‌های بزرگ این فیلم هستند. جزئیات مربوط به شخصیت و داستان فیلم همچنان اعلام نشده اما مشخص گردیده که تامپسون نقش مامور اُ، رییس سازمان مردان سیاهپوش را ایفا می کند.

این اسپین‌آف، قهرمانان ناجی دنیا و مبارز با خارجی‌ها را نشان می‌دهد که نمایش فرنچایز مردان سیاه‌پوش است که سری اورجینال آن سال ۱۹۹۷ ساخته شد و در سا‌ل‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۲ دنباله‌های آن در مقیاس بزرگتر و جهانی ساخته شدند.

فیلم‌ساز Fate of the Furious، اف. گری گری (F. Gary Gray) این پروژه را هدایت می‌کند که نویسندگان مشت آهنی، مت هالووی (Matt Halloway) و آرت مارکوم (Art Marcum) آن را نوشته‌اند. استودیو تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ را برای اکران آن در نظر گرفته است.

تامپسون اخیرا در فیلم‌های Beauty and Beast (دیو و دلبر) و Meyerowitz Stories بازی کرده و اخیرا سر کار Late Night، کمدی میندی کالینگ (Mindy Kaling) بوده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.