کاترین نیوتون، ستارۀ سریال جدید شبکه نتفلیکس

شبکه نتفلیکس (Netflix) امروز اعلام کرد که درخواست ساخت سریال درام جدیدی را داده‌ است. این سریال قرار است تا توسط مارک وب (Marc Webb) و کریس کیسر (Chris Keyser) ساخته شود. این سریال جدید که هنوز عنوانی به خود اختصاص نداده است؛ اقتباسی امروزی از داستان Lord of the Flies «ارباب مگس‌ها» است و قرار است در ده قسمت ساخته شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این سریال درباره گروهی از بچه‌های نوجوان مدرسه‌ای است که به صورت اسرارآمیز و مرموزی به یک جزیرۀ متروکه منتقل می‌شوند و در آنجا هیچ‌گونه دسترسی به والدین خود ندارند. همانطور که آن‌ها درگیر این هستند تا بفهمند چه اتفاقی برای آنان رخ داده است و چگونه قرار است تا به خانۀ خود بازگردند، مجبور می‌شوند تا برای زنده ماندن خود، ائتلاف‌هایی ایجاد کنند و قوانین مختلفی وضع کنند.

این سریال کمی با داستان رمان اصلی ارباب مگس‌ها که نوشتۀ ویلیام گلدینگ (William Golding) است متفاوت است؛ جالب است بدانید که ممکن است در آینده فیلمی براساس این رمان توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) ساخته شود.

کاترین نیوتون که پیش از این در فیلم Lady Bird «لیدی برد» ایفای نقش کرده بود، در این سریال قرار است نقش اصلی را ایفا کند. همچنین در آینده‌ای نزدیک می‌توانید او را در فصل دوم سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» مشاهده کنید؛ همچنین او در فیلم Detective Pikachu «کاراگاه پیکاچو» کمپانی لجندری نیز حضور دارد و ایفای نقش می‌کند. تا اینجا ما اطلاعات زیادی از این سریال نداریم و باید بگذاریم تا زمان بگذرد و بفهمیم دیگر چه بازیگرانی به این سریال کوتاه اضافه خواهند شد.

ماک وب و کریس کیسر تولیدکنندگان اجرایی این اثر هستند و هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان احتمالی انتشار این سریال منتشر نشده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.