احتمال حضور یودا در قسمت هشتم Star Wars

2 September 2016 - 11:00

در حالی‌که قسمت هفتم از سری Star Wars «جنگ ستارگان» توانست لحظات لذت‌بخشی با حضور بازیگران اصلی این سری در کنار یکدیگر برای طرفداران به ارمغان داشته باشد، اما مطمئنا هنوز هم شخصیت‌های بسیاری از این سری باقی‌مانده‌اند که دوست داریم دوباره ملاقاتشان کنیم. استاد یودا یکی از همین شخصیت‌هاست!

این شخصیت پرطرفدار تقریبا در دو سه‌گانه اصلی Star Wars حضور داشت و به‌عنوان یکی از افراد کلیدی در داستان هم کار کرد. اما آیا احتمال دارد که دوباره یودا را در قسمت‌های آینده این سری ببینیم؟ با توجه به شایعات اخیر، چرا که نه! طی چند ماه گذشته شایعات بسیاری در خصوص احتمال حضور شخصیت یودا در قسمت هشتم Star Wars منتشر شد. اما خبر خوش‌حال‌کننده این است که یک منبع دیگر هم مهر تاییدی بر این شایعات زده است.

یک فرد در ردیت ادعا کرده که در جشن اخیر Star Wars که مدتی قبل در لندن برگزار شد، به‌عنوان مسئول خدمات کار می‌کرده و در بخشی از نمایشگاه عروسک مخصوص یودا در قسمت هشتم‌ Star Wars را مشاهده کرد. اگرچه نمی‌توان یک عروسک را دلیل بر حضور این شخصیت دانست، اما اگر این شخصیت در قسمت هشتم حضور ندارد چرا عروسک‌های او به عنوان عروسک‌های Star Wars: Episode VIII نام‌گذاری شده‌اند؟

اما این تنها مدرک ما مبنی بر حضور یودا در قسمت هشت نیست. مدتی قبل نیز یک صدا ضیط شده از این شخصیت برای قسمت هشتم در فضای مجازی منتشر شد که حواشی فراوانی را به‌دنبال داشت. عده‌ای معتقد هستند که صدای ضبط شده مربوط به دیالوگ‌های او در قسمت هشتم است. علاوه بر این شایعات بسیاری در جای جای اینترنت نیز پخش شد.

با توجه به این شایعات می‌توان احتمال داد که وی در خاطرات لوک حضور داشته باشد! طبق اعلامیه دیزنی، Star Wars: Episode VIII در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۶) بر روی پرده سینما ها خواهد رفت.

منبع: CINEMABLEND

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • batman says:

    این توهمون سه گانه هم لب گور بود حالا اگه هم بیاد لابد انگار میت افتاده یه گوشه ای

  • Hanna says:

    شایعه شده برعکس اظهار نظر قبلى مارک همیل که گفته بود این آخرین بارى هست که نقش لوک اسکاى والکر رو بازى مى کنه و همه حدس زدن تو این اپیزود مى میره، ظاهراً تو اپیزود بعد هم حضور داره. سخته فیلم رو بدونصاحبش پیش برد.