تایید رسمی ساخت سریال Locke & Key توسط شبکه Netflix

26 July 2018 - 17:00

نت‌فلیکس رسما تایید کرد که به دنیای سری کتاب‌های کمیک Locke & Key (لوکی و کلید) نوشته‌ی جو هیل (Joe Hill) و تصویرگری گابریل رودریگز (Gabriel Rodriguez) علاقه‌مند شده و سفارش ساخت ۱۰ اپیزود از آن را داده است. پیش از این شبکه Hulu تصمیم به ساخت این پروژه داشت که از آن منصرف شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان کمیک Locke & Key (لوکی و کلید) در بستری فانتزی و ترسناک روایت می‌شود و روایتگر داستان چند خواهر و برادر است که پس از قتل هولناک پدرشان، به خانه اجدادی‌شان در ماساچوست نقل مکان می‌کنند و در آن خانه کلیدی جادویی می‌یابند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی اعطا می‌کند. این گروه خانوادگی خیلی زود با اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌دست آوردن کلید جادویی است.

مجموعه کتاب‌های کمیک Locke & Key (لوکی و کلید) که توسط انتشارات IDW به چاپ رسیده، حاصل همکاری جو هیل و گابریل رودریگز است و در طول ۱۰ سالی که به انتشار رسیده، جوایز و تحسین‌های فراوانی را برای ایشان به ارمغان آورده است. همچنین این مجموعه به چندین زبان در سراسر جهان ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفته است.

مردیت آوریل (Meredith Averill) به همراه کارلتون کیوز (Carlton Cuse) شورانرهای این سری خواهند بود. کیوز و نویسنده کتاب یعنی جو هیل که فرزند استیون کینگ (Stephen King) مشهور است، فیلمنامه اپیزود اول این مجموعه را با همکاری آرون الی کولیت (Aron Eli Coleite) به رشته تحریر درآورده‌اند. سری جدید از هیچکدام از بازیگران و صحنه‌های ساخته شده توسط شبکه Hulu استفاده نخواهد کرد و درعوض پروژه به طور کامل از صفر و با بازیگران و کارگردان جدید آغاز به کار خواهد کرد. نسخه آزمایشی این سریال که از شبکه Hulu پخش می‌شد، توسط اندی موشیاتی (Andy Muschietti)، کارگردان فیلم IT (آن)، ساخته شده بود.

لیندزی اسپرینگر (Lindsey Springer) از کمپانی تولیدی کیوز به نام Genre Arts و دیوید آلبرت (David Alpert) و ریک جیکوبز (Rick Jacobs) از کمپانی Circle of Confusion، تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود. همچنین اندی و باربارا موشیاتی (Andy and Barbara Muschietti) به همراه تد آدامز (Ted Adams) و دیوید ازر (David Ozer) از کمپانی IDW Entertainment دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

لازم به ذکر است که تا به حال تلاش‌های زیادی برای ساخت فیلم و سریال از Locke & Key (لوکی و کلید) صورت گرفته است؛ در سال ۲۰۰۸ کمپانی فیلمسازی Dimension Films حق امتیاز ساخت آن را خریداری کرد. پس از آن و در سال ۲۰۱۰، FOX تصمیم به ساخت سریالی از آن گرفت و حتی قسمت‌های آزمایشی آن را نیز ساخت و به نمایش درآورد اما دیگر ادامه نداد. درنهایت، در سال ۲۰۱۴ Universal Pictures فیلمی ناتمام به تهیه‌کنندگی الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) و روبرتو ارسی (Roberto Orci) را استارت زد ولی هرگز به سرانجام نرساند. بنابراین تلاش ناتمام شبکه Hulu برای ساخت سریالی اقتباسی از Locke & Key (لوکی و کلید)، جدیدترین تلاش شکست‌خورده برای ساخت فیلم و سریال از این مجموعه کتاب محسوب می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید که آیا نت‌فلیکس بالاخره از پس ساختن آن برخواهد آمد یا خیر.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.