فاکس نسخه‌ی جدیدی از «تنها در خانه» را خواهد ساخت

26 July 2018 - 16:52

به گزارش Deadline شرکت فاکس در حال ساخت یک ریمیکس شگفت‌انگیز از کمدی‌های Home Alone «تنها در خانه» است. شواهد حاکی از آن است که رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به تهیه‌کنندگی آن پیوسته است و احتمالا در Stoned Alone ظاهر خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در سری فیلم‌های تنها در خانه مشاهده کردیم که خانواده‌ی پسربچه‌ی فیلم، به تعطیلات رفته بودند و عده‌ای سعی داشتند تا به داخل خانه بیایند اما او با هوشیاری از خانه دفاع می‌کند.

آگوستین فریزل (Augustine Frizzell)، فیلمسازی که Never Goin’ Back را ساخته است، قرار است تا کارگردانی این کمدی را بر عهده بگیرد و تیم نویسندگان نیز شامل کوین باروز (Kevin Burrows) و مت میدر (Matt Mider) است. این پروژه قرار است تا در دهم اوت (۱۹ مرداد) از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شود.

فیلم اصلی «تنها در خانه» با بازی زیبای مکالی کالکین (Macaulay Culkin) در سال ۱۹۹۰ اکران شد و در آن زمان ۴۷۶ میلیون دلار کسب درآمد کرد که برابر با ۸۹۶٫۴۶ میلیون دلار الان است. این فیلم دو دنباله در پی داشت.

فاکس حتی با توجه به معامله‌ی قریب‌الوقوع دیزنی، به همکاری با رایان رینولدز ادامه داده است. این استودیو در حال توسعه‌ی یک ریبوت از یک بازی بر اساس Clue است و رایان رینولدز در این فیلم نیز خواهد درخشید. همچنین او قرار است در Deadpool 3 « ددپول ۳» و دنباله‌ی X-Force «ایکس فورس» نیز حضور داشته باشد. آخرین ایفای‌ نقش رایان رینولدز در «دد پول ۲» بوده است که اخیرا اکران شد و باکس آفیس جهانی آن به ۷۳۳ میلیون دلار می‌رسد. بیشترین درآمد آن‌ها از فیلم اصلی «دد پول» در سال ۲۰۱۶ بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.