حضور میشل ویلیامز و سم راکول در سریال جدید شبکه FX

26 July 2018 - 17:30

شبکه «اف‌ایکس» (FX)، مینی‌سریالی هشت قسمتی براساس رابطه‌ی عاشقانه‌ی میان «باب فاسی» (Bob Fosse) و «گوئن وردن» (Gwen Verdon) در دستور ساخت قرار داده و به تازگی اعلام شده «میشل ویلیامز» (Michelle Williams) که برای فیلم‌های Manchester by the Sea «منچستر کنار دریا»، Blue Valentine «ولنتاین غمگین»، Brokeback Mountain «کوهستان بروکبک» و My Week with Marilyn «هفته‌ای که با مریلین گذراندم» نامزد اسکار شده، و همچنین «سم راکول» (Sam Rockwell) که امسال برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد شد، قرار است در این سریال حضور داشته باشند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این سریال براساس کتاب زندگی‌نامه‌ای به نام «فاسی» (Fosse) و قلم «سام واسون» (Sam Wasson) ساخته خواهد شد که داستان عشق و همکاری میان «فاسی» و «وردن» را روایت می‌کند. فاسی یک فیلم‌ساز، کارگردان و رقصنده‌ی سرشناس آمریکایی بوده و وردن هم از بازیگران و رقصنده‌های بزرگ هالیوود به شمار می‌رفت. سریال قرار است بر دوران هنری رقص فاسی و نشان دادن گوشه‌های پنهان صنعت سرگرمی تمرکز کند. «لین-منیول میراندا» (Lin-Manuel Miranda) به همراه «توماس کیل» (Thomas Kail) و «استیون لونسون» (Steven Levenson) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی سریال را برعهده دارند. همچنین ساخت سریال هم از پاییز امسال شروع خواهد شد.

«نیک گرد» (Nick Grad) از کمپانی اف‌ایکس گفته:

«ما با این تیمی که برای ساخت سریال کنار هم قرار داده‌ایم، در آسمان‌ها سر می‌کنیم. تامی، استیون و لین بهترین گزینه‌ها برای به تصویر کشیدن داستان باب فاسی و گوئن وردن هستند و از حضور میشل ویلیامز و سم راکول هم برای ایفای نقش‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم.»

«نیکول فاسی» (Nicole Fosse) بازیگر آمریکایی و فرزند فاسی و وردن در این‌باره گفته:

«پدر و مادر من یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های عاشقانه‌ی دنیا را دارند. آن‌ها آدم‌هایی کاملا پیچیده‌، وفادار، مرتبط و نزدیک به هم بودند و حالا بالاخره یک تیم خلاق و بااستعداد قرار است این داستان را روایت کند.»

میراندا هم همچنین درباره‌ی فاسی و حرفه‌اش گفته:

«باب فاسی انقلابی در رقص، تئاتر و سینمای آمریکا به راه انداخت. اما باید این را هم در نظر گرفت که حرفه‌ی فاسی بدون گوئن وردن که ظاهر او را شکل داد و او را تبدیل به یک ستاره کرد، نمی‌توانست ممکن باشد. باعث افتخار ماست که با تیم فوق‌العاده‌ای در «اف‌ایکس» و «فاکس قرن بیست و یک» و همچنین این دو بازیگر شگفت‌انگیز کار کنیم تا داستان زوجی بی‌نظیر و رابطه‌ی پیچیده و جذاب آن‌ها را نشان دهیم.»

ویلیامز و راکول علاوه بر بازیگری، در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم حضور خواهند داشت.  این سریال کوتاه هشت قسمتی قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.