برایس دالاس هاوارد به بازیگران فیلم Rocketman پیوست

براساس گزارشات پایگاه خبری ورایتی (Variety)، تایید شد که برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) که تاکنون نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است، برای بازی در نقش مادر شخصیت التون جان (Elton John) به فیلم زندگی‌نامه Rocketman «راکت‌من» پیوسته است؛ همچنین لازم به‌ذکر است که این فیلم توسط کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) ساخته می‌شود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

پیش از هاوارد بازیگران دیگری از جمله تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش شخصیت التون جان و جیمی بل (Jamie Bell) در نقش شخصیت برنی تاپین (Bernie Taupin) به این فیلم پیوسته بودند. همچنین نقش شخصیت جان رید (John Reid) را در این فیلم، ریچارد مادن (Richard Madden) ایفا می‌کند.

داستان این فیلم بر آغاز راه ستارۀ موسیقی، یعنی التون جان تمرکز می‌کند و روند موفقیت او را دنبال می‌کند؛ از زمانی که اعجوبه‌ای در دانشکده موزیک رویال بود، تا زمانی که با همکاری پایدار و بانفوذش با برنی تاپین توانست به یک ستارۀ جهانی بدل شود.

دکستر فلتچر (Dexter Fletcher) کارگردانی فیلم Rocketman را براساس فیلم‌نامه‌ای برعهده دارد که توسط لی هال (Lee Hall) نوشته شده است. تهیه‌کنندگی این فیلم را متیو وان (Matthew Vaughn) و کمپانی مارو فیلمز (Marv Films) که متعلق به اوست، به همراه خود التون جان و دیوید فرنیش (David Furnish) برعهده دارند. تولید این فیلم قرار است تا از تابستان امسال آغاز شود و این فیلم در تاریخ ۱۷ مه سال ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

شما هم‌اکنون می‌توانید هاوارد را در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» که بر روی پرده سینماها است مشاهده کنید. همچنین او اخیرا در سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی ایفای نقش کرده است، از جمله Gold «طلایی»، Black Mirror «آیینه سیاه»، Pete’s Dragon «اژدهای پت» و Jurassic World «دنیای ژوراسیک».

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.