گیشه سینمای ایران| فروش ۵ میلیاردی «هزارپا» در هفته سوم اکران

27 July 2018 - 11:00

 کمدی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داودی را می‌توان فاتح گیشه سینمای ایران در سال ۹۷ لقب داد. این فیلم که دو هفته پیش ۴ میلیارد فروش کرده بود، در هفته گذشته رکورد فروش هفتگی سینمای ایران را باز هم جابه جا کرد و در هفت روز سوم اکرانش حدود ۵ میلیارد فروش کرد تا شاید بتوان از حالا پیش بینی کرد که «هزارپا» به راحتی رکورد پرفروش‌ترین تاریخ فیلم سینمای ایران را به خود اختصاص می‌دهد.

هزارپا

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… از سه هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تنها در هفته گذشته ۴ میلیارد و ۹۴۲ میلیون فروش کرد و درآمدش از گیشه به ۱۲ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان برسد.

تگزاس

جدیدترین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفته گذشته ۴۷۸ میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۳ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، بعد از چهار هفته اکران ۹۶۴ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، ۳۳۰ میلیون تومان درآمد کسب کرده است.

دشمن زن

کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و… بعد از شش هفته، دو میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۲۹۷ میلیون تومان درآمد کسب کرد‌.

دارکوب

فیلم بهروز شعیبی که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم پور به ارمغان آورد از چهارشنبه چهار هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تاکنون یک میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان فروش کرد و توانست در هفت روز گذشته نیز، ۲۸۴ میلیون تومان درآمد کسب کند.

به وقت خماری

کمدی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی با بازی هادی کاظمی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هومن برق نورد، سیما تیرانداز و… در چهارمین هفته اکران خود ۸۶۸ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته نیز ۲۰۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از دوازده هفته اکران چهار میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته ۱۱۱ میلیون تومان فروخت.

دلم می‌خواد

فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا با بازی محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، رضا کیانیان، سحر دولتشاهی، صابر ابر و… پس از شش هفته اکران یک میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته ۱۰۷ میلیون تومان درآمد داشت.

مرداد
فیلم سینمایی «مرداد» ساخته بهمن کامیار با بازی مهتاب کرامتی، محمدرضا فروتن، رعنا آزادی ور و… پس از چهار هفته اکران ۸۴ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۲۹ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان با بازی نوید محمدزاده و باران کوثری پس از دوازده هفته ۳میلیارد و ۵۳ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته نیز ۲۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.