تریلر رسمی مستند I Am Paul Walker با زیرنویس فارسی منتشر شد

27 July 2018 - 14:30

شبکه پارامونت نت‌ورک تریلر رسمی مستند جدید زندگی پل واکر (Paul Walker) را به نام I Am Paul Walker (من پل واکر هستم) منتشر کرده است. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را با زیرنویس فارسی در انتهای خبر مشاهده کنید.

مستند اورجینال من پل واکر هستم که به زندگی این بازیگر و انسان دوست‌داشتنی می‌پردازد، درباره مراحل مختلف زندگی این بازیگر و فیلم‌هایش تا زمانی که در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و طرفداران، خانواده و دوستانش را متاثر کرد، است. خانواده واکر برای اولین بار داستان‌های ناگفته‌ای از او می‌گویند و فیلم خانوادگی که تاکنون منتشر نشده را در این مستند نشان می‌دهند.

مستند من پل واکر هستم، مستند طولانی درباره زندگی و میراث بازیگر اهل جنوب کالیفرنیا است که قبل از حضور در بلاک‌باستر سریع و خشن به بازیگری علاقمند بوده است. این مستند با افرادی که پل را به خوبی می‌شناسند مصاحبه انجام داده و بُعدی از زندگی خصوصی‌اش را به نمایش می‌گذارد که شامل موفقیت حرفه‌ای اوست. علاقه وی به خانواده، موج سواری و ماشین‌ سواری و زیست‌شناسی دریایی و کوسه‌ها و بشر دوست بودن او و کار کردن با انجمن NGO و عشق‌اش به دخترش چیزهایی هستند که درباره او خواهیم فهمید.

در این مستند بازیگران مجموعه سریع و خشن مانند تیرس گیبسون (Tyrese Gibson) و راب کوهن (Rob Cohen) کارگردان، واین کرامر (Wayne Kramer) کارگردان، اعضای خانواده واکر، کادی واکر، کالب واکر، اشلی واکر، شریل واکر و پاول واکر سوم، اُکلی لمن، دکتر میشل دومیر و مت لوبر حضور دارند.

دریک مورای (Derik Murray) و آدرین بوتنهوز (Adrian Buitenhuis) این مستند را تهیه کرده‌اند و جان اسلاسر (Jon Slusser) و جیمی کاسانک (Jaimee Kosanke) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

مستند من پل واکر هستم از شنبه یازدهم اوت (۲۰ مرداد) ساعت ۹ شب از Paramount Network پخش می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.