جاش اوکانر و ماریون بیلی به بازیگران فصل سوم The Crown اضافه شدند

27 July 2018 - 16:30

خبرگزاری «هالیوود ریپورتر» گزارش داده که «جاش اوکانر» (Josh O’Connor)، بازیگر فیلم Florence Foster Jenkins «فلورانس فاستر جنکینز»؛ و «ماریون بیلی» (Marion Bailey)، که از کارهایش می‌توان به Allied «متفقین» و Mr. Turner «آقای ترنر» اشاره کرد؛ قرار است در فصل سوم سریال The Crown «تاج» از شبکه «نتفلیکس» حضور داشته باشند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال «تاج» داستان «ملکه الیزابت دوم» از زمان عروسی‌اش در سال ۱۹۴۷ تا امروز را به نمایش می‌گذارد. این سریال توسط «پیتر مورگان» (Peter Morgan) خلق شده و تا به حال دو فصل از آن توسط نتفلیکس پخش شده است. اوکانر در نقش جوانی‌های «پرنس چارلز» که قبلا توسط «جولیان بارینگ» (Julian Baring) ایفا شده، نشان داده خواهد شد و بیلی هم قرار است در نقش میان‌سالی «ملکه مادر» که آن را «ویکتوریا همیلتون» (Victoria Hamilton) به تصویر کشیده بود، دیده شود.

اوکانر در واکنش به این خبر گفته:

«من خیلی از اضافه شدن به سریال تاج خوشحال هستم. فصل سوم و چهارم قرار است اتفاقات ناخوشایند و فراز و نشیب‌هایی در زندگی پرنس چارلز را به نمایش بگذارد و من هم خیلی برای ایفای این نقش هیجان دارم. در جریان هستم که بازیگران بااستعداد زیادی در این سریال حضور دارند، ولی باید بگویم که من کاملا برای این نقش مناسب هستم و به بهترین شکل ممکن آن را بازی خواهم کرد.»

بیلی هم صحبت‌هایی درباره اضافه شدنش به این سریال داشته:

«اضافه شدن به سریال تاج شگفت‌انگیز است. تاج سریالی درخشان و موفق است و ما هم کار سختی برای هنرنمایی در پیش‌ رو داریم، اما در هر صورت ایفای نقش ملکه مادر خیلی اتفاق خوشایندی است. از حضور در این تیم و بازیگری در این سریال فوق‌العاده، کاملا هیجان‌زده هستم.»

در فصل سوم تمامی شخصیت‌ها چندین سال بزرگ‌تر خواهند شد و بازیگران جدیدی آن‌ها را به نمایش می‌گذارند که می‌توان به حضور «الیویا کلمن» (Olivia Coleman) در نقش «ملکه الیزابت»، «هلنا بونهام کارتر» (Helena Bonham Carter) در نقش «پرنسس مارگارت»، «بن دنیلز» (Ben Daniels) در نقش «آنتونی آرمسترانگ جونز» و «توبیاس منزیس» (Tobias Menzies) در نقش «پرنس فیلیپ» اشاره کرد. نقش‌های «پرنس چارلز» و «ملکه مادر» هم همان‌طور که گفته شد توسط اوکانر و بیلی به تصویر کشیده خواهند شد.

با توجه به صحبت‌های پیتر مورگان، فصل سوم در سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۲ روایت می‌شود و انتظار می‌رود که اتفاقات بزرگی در تاریخ بریتانیا از جمله «رابطه‌‌ی میان پرنسس مارگارت و رودی لولین»، «ظهور مارگارت تاچر» و «معرفی کامیلا، دوشس کورنوال» را برای مخاطبان تعریف کند. فصل سوم و چهارم قرار است با هم فیلم‌برداری شوند اما تنها تاریخ انتشار فصل سوم اعلام شده و این فصل در سال ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.