نائومی اسکات و الا بالینسکا، کریستن استوارت را در بازسازی Charlie’s Angels همراهی می‌کنند

27 July 2018 - 17:00

«نائومی اسکات» (Naomi Scott) که فیلم و سریال‌های Power Rangers «پاور رنجرز» و Terra Nova «ترا نوا» را در کارنامه دارد؛ و «الا بالیسنکا» (Ella Balinska) که با A Modern Tale «داستانی مدرن» و Midsomer Murders «آدم‌کشان میدسامر» شناخته می‌شود، قرار است در بازسازی جدید Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» حضور داشته باشند. چندی پیش اعلام شده بود که «کریستن استوارت» (Kristen Stewart)، بازیگر مجموعه فیلم‌های Twilight «گرگ‌ومیش» هم در این سریال هنرنمایی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌نامه توسط «الیزابت بنکس» (Elizabeth Banks) و «جی باسو» (Jay Basu) نوشته خواهد شد؛ «داگ میرو» (Doug Miro) و «کارلو برنارد» (Carlo Bernard)، نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال Narcos «نارکوس» هم در کنار آن‌ها حضور خواهند داشت. بنکس همچنین علاوه بر ایفای نقش شخصیت «بوسلی»، وظیفه‌ی کارگردانی این اثر را هم برعهده دارد.

فرشتگان چارلی، یک مجموعه تلویزیونی موفق در دهه ۷۰ میلادی بود و بازسازی‌های زیادی از روی آن ساخته شد. در سال ۲۰۰۰ فیلمی براساس این مجموعه با حضور بازیگرانی از جمله «کامرون دیاز» (Cameron Diaz)، «درو بریمور» (Drew Barrymore) و «لوسی لیو» (Lucy Liu) ساخته و دنباله‌ی آن هم در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. داستان درباره سه شخصیت به نام‌های «ناتالی»، «دیلین» و «الکس» است که علیه جرم و جنایت مبارزه می‌کنند و به نام فرشتگان چارلی معروفند.

در سال ۲۰۱۱، شبکه «ABC» سری جدیدی از فرشتگان چارلی را ساخت که «اینی ایلانزا» (Annie Ilonzeh)، «مینکا کلی» (Minka Kelly) و «ریچل تیلور» (Rachael Taylor) به عنوان ستارگان آن حضور داشتند. اما این سریال خیلی دوام نیاورد و بعد از پخش ۴ قسمت کنار گذاشته شد.

بازسازی فرشتگان چارلی توسط «بنکس» و «مکس هندلمن» (Max Handelman) در کنار «الیزابت کانتیلون» (Elizabeth Cantillon) و «داگ بلگراد» (Doug Belgrad) تهیه خواهد شد؛ و «آندریا گیانتی» (Andrea Giannetti) هم به عنوان ناظر فیلم برای کمپانی سونی فعالیت خواهد کرد. سونی ابتدا اعلام کرده بود که این فیلم در ۷ ژوئن ۲۰۱۹ اکران خواهد شد، اما سپس این تاریخ را تغییر داد و اکنون بازسازی فرشتگان چارلی قرار است در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۹۸) به روی پرده‌ی سینما برود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.