سری جدید Buffy the Vampire Slayer قاتلی جدید را عرضه خواهد کرد!

27 July 2018 - 18:00

هفته گذشته بود که به طور رسمی اعلام شد قرار است ریبوتی از سریال محبوب کمپانی برادران وارنر یعنی Buffy the Vampire Slayer (بافی، قاتل خون‌آشام‌ها) توسط کمپانی فاکس قرن بیستم ساخته شود و بازیگر نقش اصلی آن را یک زن سیاه‌پوست ایفا کند! در ابتدا طرفداران نسبت به این تصمیم واکنش‌های مثبت و منفی گوناگونی نشان دادند و تصور می‌کردند که سارا میشل گلر (Sarah Michelle Gellar) جایگزین خواهد شد اما مونیکا اوسو برین (Monica Owusu-Breen)، شورانر جدید این سری، تایید کرد که قرار نیست گلر جایگزین نقش اصلی شود و سری جدید بر قاتلی نو و تازه تمرکز خواهد داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

اوسو برین در توییتی درباره این مجموعه گفت:

برای برخی نویسندگان این سبک، این یک جنگ ستارگان است! Buffy the Vampire Slayer (بافی، قاتل خون‌آشام‌ها) جنگ ستارگان من است! پیش از اینکه نویسنده این مجموعه شوم، طرفدار آن بودم. برای هفت فصل، شاهد رشد بافی سامرز (Buffy Summers)، عشق و نفرت او بودم. من شاهد نبرد، مبارزه و قتل‌های او بودم. تنها یک بافی، یک زاندر (Xander)، یک ویلو (Willow)، گیلز (Giles)، کوردلیا (Cordelia)، از (Oz)، تارا (Tara)، کندرا (Kendra)، فیث (Faith)، اسپایک (Spike) و آنجل (Angel) وجود دارد؛ آن‌ها را نمی‌توان جایگزین کرد. سریال زیبا و درخشان جاس ویدون (Joss Whedon) نمی‌تواند بار دیگر تکرار شود. من برای تکرار آن سعی نمی‌کنم؛ چرا که ما در زمان حال قرار داریم، بیست سال بعد! و به نظر می‌رسد دنیای ما ترسناک‌تر است. پس شاید زمان آن رسیده باشد که قاتلی جدید را ملاقات کنیم و این تمام آن چیزی است که برای آن تلاش می‌کنم.

اوسو برین پیش از این در دنیای تلویزیون با جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) در سریال جاسوسی و هیجان‌انگیز Alias (آلیاس)، سریال درام و رازآلود Lost (گمشده) و سریال درام و علمی/تخیلی Fringe (فرینج) همکاری داشته است. وی همچنین در دو سریال شبکه ABC یعنی Brothers & Sisters (برادرها و خواهرها) و Agents of S.H.I.E.L.D (ماموران شیلد) حضور داشته است. سریال اصلی از شبکه‌های WB و UPN پخش می‌شد که درحال‌حاضر هر دو آن‌ها از بین رفته‌اند و برای پخش سری جدید هنوز شبکه‌ای اعلام نشده و تنها می‌دانیم که حق امتیاز آن در اختیار بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم است.

سریال اصلی Buffy the Vampire Slayer (بافی، قاتل خون‌آشام‌ها) در هفت فصل و بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ پخش می‌شد. در این سریال سارا میشل گلر نقش اصلی را ایفا می‌کرد و سایر بازیگران عبارت بودند از: آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan)، نیکولاس براندن (Nicholas Brendon)، کاریزما کارپنتر (Charisma Carpenter)، آنتونی استوورت هد (Anthony Stewart Head)، دیوید بورناز (David Boreanaz)، ست گرین (Seth Green)، جیمز مارسترز (James Marsters)، اما کالفیلد (Emma Caulfield)، میشل تراخنبرگ (Michelle Trachtenberg)، آمبر بنسون (Amber Benson) و کریستین ساترلند (Kristine Sutherland). از آنجایی که سریال با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شده بود، این مجموعه در قالب کتاب‌های کامیک ادامه یافت و همچنین برخی از شخصیت‌ها به زندگی خود در سریال اسپین‌آف Angel (فرشته) ادامه دادند.

پیش از این نیز کمپانی برادران وارنر در فکر ساخت ریبوتی برای این سریال بود اما این تفکر هیچگاه به مرحله عمل نرسید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.