اختصاصی: تصاویر فیلم Blindspotting منتشر شدند

27 July 2018 - 21:27

فیلم استودیو لاینزگیت، Blindspotting، از امروز اکران گسترده خود را آغاز کرد. قبل از اکران فیلم در سراسر کشور، تصاویر این فیلم منتشر شده است. فراموش نکنید این فیلم نمره ۹ از ۱۰ گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داوید دیگز (Daveed Diggs) و رافائل کسل (Rafael Casal) این کمدی هیپ‌هاپی را نوشته و در آن بازی می‌کنند. داستان فیلم درباره کالین (دیگز) است که در حالی که سه روز آخر آزمایش برای شروع تازه‌‌ای در زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد، بهترین دوست دوران بچگی‌اش، مایلز، آهنربای مشکلات است. وقتی شمارش معکوس نهایی کالینز با مقررات تغییر دهنده زندگی متوقف می‌شود، دوستی آن‌ها از حالت خوب خود خارج شده و وارد مسیر افول قرار می‌گیرد در حالی که از محله‌ای که در آن بزرگ شده‌اند راه‌شان را جدا می‌کنند.

داوید دیگز، رافائل کسل و جانینا گاوانکار (Janina Gavankar) بازیگران این فیلم هستند. دیگز و رافائل با هم داستان دوستی‌شان و مسابقات و کلاس‌شان در اُکلند را نوشته و در آن بازی کرده‌اند. این فیلم مملو از انرژی، سبک و شوخ طبعی و پر ار روح رپ، هیپ‌هاپ و کلمه است که کارلوس لوپز استرادا (Carlos Lopez Estrada) آن را کارگردانی کرده است.

فیلم Blindspotting امروز اکران شده است.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.